- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av bloggus.
-
FörfattareInlägg
-
12 november, 2011 kl. 20:37 #96802Marcus NilssonDeltagare
Jag har ett helt vanligt hotmail konto, som jag anv till allt. Men jag har ett väldigt STORT bekymmer. Jag får nästan varje dag falska majl. I dessa majl står det att jag har vunnit kanske sisådär 5 milj om jag kontaktar en agentur och ger ut mitt namn och telefonnr mm. Jag har ju såklart ignonerat dessa majl, då man direkt ser att det är falska meddelande, då personen i fråga är från Afrika och använder sig av gratis epostkonton. Så är det någon som har varit med om samma sak som vet hur jag ska gå tillväga för att slippa dessa? De byter epost varje dag
12 november, 2011 kl. 20:43 #130160bloggusDeltagareVill du ha ett gratis konto, så skaffa gmail – hotmail/msn/live är kassa på spamfiltrering.
(Annars intressant, första inlägg på ehandelsforum )
12 november, 2011 kl. 20:48 #130161Marcus NilssonDeltagare@bloggus 27780 wrote:
Vill du ha ett gratis konto, så skaffa gmail – hotmail/msn/live är kassa på spamfiltrering.
(Annars intressant, första inlägg på ehandelsforum )
Jag har ett gmailkonto också, men jag tycker anv hälldre hotmailkontot då jag har alla mina tjänster kopplade till det…
12 november, 2011 kl. 21:09 #130162 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.