Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Google & vänner bjuder in till gratis frukostseminarie i Adwords
Etiketter: adwords
- Detta ämne har 17 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Goran.
-
FörfattareInlägg
-
10 november, 2011 kl. 07:53 #96787Robert AnderssonDeltagare
Google, MediaAnalys och May & Barrow bjuder alla intresserade på en spännande morgon med de senaste trenderna inom marknadsföring via Google AdWords. Under seminariet går vi igenom metoder och strategier för att nå framgång, allt med utgångspunkt i enkla och lättförståeliga kundcase.
Frukostseminariet är helt kostnadsfritt och vi kommer besöka Västerås (24/11), Örebro (25/11), Jönköping (7/12), Norrköping (8/12) & Linköping (9/12).
Intresserad?
Gå in på följande länk för mer information och anmälan: http://www.frukostseminarie.se/10 november, 2011 kl. 12:23 #130063Per NilssonDeltagareHade ju varit jätteintressant om ni hade haft det i Stockholm. Varför väljer ni inte att ha det i Stockholm, Göteborg och Malmö istället för dessa städer?
10 november, 2011 kl. 12:54 #130065TigernDeltagare@Per Nilsson 27667 wrote:
Hade ju varit jätteintressant om ni hade haft det i Stockholm. Varför väljer ni inte att ha det i Stockholm, Göteborg och Malmö istället för dessa städer?
He he. Aldrig ska man vara nöjd Annars brukar den vanligaste kritiken för sådana här events vara att det just arrangeras endast i Gbg, malmö och Sthlm.
Nu när de för en gångs skull valt att åka ut i landet så får de ”skit” för det också.. lite komiskt.10 november, 2011 kl. 13:11 #130068Per NilssonDeltagare@Tigern 27669 wrote:
He he. Aldrig ska man vara nöjd Annars brukar den vanligaste kritiken för sådana här events vara att det just arrangeras endast i Gbg, malmö och Sthlm.
Nu när de för en gångs skull valt att åka ut i landet så får de ”skit” för det också.. lite komiskt.Varför inte ta alla städer för? Klart att jag inte är nöjd eftersom de exkluderar Stockholm som de facto är Sveriges största stad tillika huvudstad.
Det är inte det minsta komiskt.
10 november, 2011 kl. 13:50 #130075NicklasDeltagareRätt bra att inte allt är i Stockholm.
10 november, 2011 kl. 14:03 #130078ParvelitoDeltagareDe här företagen har väl i stor grad redan träffat ett antal företag i storstäderna, men har kikat på kartan och upptäckt att det finns fler potenta orter i Sverige med stort kundunderlag. Hur det nu än är så bor majoriteten av Sveriges befolkning utanför Stockholm, Göteborg och Malmö.
Bra gjort, och tummen upp härifrån.
10 november, 2011 kl. 14:25 #130080AndreasDeltagareOch när går ni utanför landsgränserna?
10 november, 2011 kl. 14:25 #130081Per NilssonDeltagare@Nicklas 27678 wrote:
Rätt bra att inte allt är i Stockholm.
Vad sägs om att ha det i Stockholm OCH övriga städer? Varför exkludera Sveriges 3 största städer för? Det är ju till syvende och sist där majoriteten av företag finns.
Det ena utesluter väl inte det andra?
Ni bönder är ju bara skadeglada över att de inte kommer till Stockholm, fy på er
10 november, 2011 kl. 14:31 #130082ParvelitoDeltagareMen nog har det väl funnits evenemang i Stockholm så det räcker och blir över?
Nåväl, jag skall liva upp dig med en låt jag hörde på radion idag
10 november, 2011 kl. 14:45 #130083Per NilssonDeltagare@Parvelito 27686 wrote:
Men nog har det väl funnits evenemang i Stockholm så det räcker och blir över?
Nåväl, jag skall liva upp dig med en låt jag hörde på radion idag
Tack för låten
Vad jag menar är att de borde inkludera Göteborg, Malmö och Stockholm i sin resa. Det känns lite knasigt att inte ha med dessa tre orter – det är allt.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.