Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › MillaMi …vad kan vi ha missat
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av najjie.
-
FörfattareInlägg
-
3 november, 2011 kl. 17:35 #96755MillaDeltagare
Hej
Vi jobbar med vår webbshopp för fullt och kanske vi missar något som ni proffs kan…
Vad finns det mer vi kan utveckla på vår sida?
Har ni några bra förslag?
Ideer vi ej tänkt på
Hjälp oss gärna!
Vår sida ärTusen tack på förhand
Må gott Milla3 november, 2011 kl. 18:52 #129738SoffsDeltagareSidan är mysig, personlig och trevlig och jag vill gärna handla.
Det finns dock några saker som jag ”stör” mig på.
I villkoren framgår det bara att det är fri frakt över 2000:- men inte hur mycket fraktkostnaden är annars. Det står inte heller vad fakturaalternativet kostar.
Organisationsnummer saknas.
Jag hänger inte riktigt med på fraktalternativen. För mig som kund spelar det väl ingen roll om postpaketet är skickat som REK, försäkrat osv. Det är ändå ditt ansvar som säljare att det kommer fram till mig så jag vet inte vad jag som kund skulle betala extra för?
Du är skyldig att betala tillbaka allt vad kunden har betalat om kunden nyttjar sin ångerrätt. Frakten kan inte exkluderas. Detsamma gäller förstås vid reklamationer.
Kassan är lite kladdig. När man kommer dit syns bilden på vad jag har beställt och med och utan moms osv. Det flyter nästan ihop.
Så – my two cents
3 november, 2011 kl. 19:00 #129740Per NilssonDeltagareSärskrivningarna och svengelskan kan du skippa annars såg det bra ut.
Kontakta någon som kan gå igenom det språkliga på sidan. Lustigt nog så har jag ett tips: http://www.skrivredan.com….
3 november, 2011 kl. 19:13 #129746Jimmy OstromDeltagareBetala med kort eller Klarna!
Ärligt talat, hela Sverige vet inte vad Klarna är.
Skriv: Betala med kort eller faktura!
Gillar sidan annars, SNYGG!
8 november, 2011 kl. 10:24 #129949MillaDeltagareTack så mycket för er respons och engagemang, tar till oss detta och har redan fixat vissa saker.
Må gott
Kram Milla
9 november, 2011 kl. 16:49 #130013najjieDeltagareSkaffa en egen favicon till sidan, kanske bara ehandlare som tänker på det men ändå.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.