Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kassa Lager Webb Shop
- Detta ämne har 9 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av danielandersson.
-
FörfattareInlägg
-
3 november, 2011 kl. 15:01 #96754reinaDeltagare
Hej!
Jag står start klar för att öppna en butik samt webbshop, och jag har letat mig gråhårig för att hitta ett prisvärt paket där jag få kassan integrerad med lager och webb butik. Har redan data så jag behöver inte komplett kassa system. Hittar bara hutlösa varianter på dessa. Är det ngn som kan ge mig ett gott råd vart jag ska vända mig. Finns det billiga lösningar? :confused:
Ge mig gärna lite feedback på min logga.:rolleyes:3 november, 2011 kl. 16:03 #129721Katrin LundgrenDeltagareKika på specter, de klarar det galant, finns flera webbshopar som har integration mot dem. däremot om du har en eget kassasystem kan det helt klart vara värre
3 november, 2011 kl. 16:49 #129726Jimmy OstromDeltagareHär ska du kolla:
http://www.kodmyran.se/shop4sale/
Priser har du här:
http://www.kodmyran.se/shop4sale/priser.html
Jag tror dom har allt du vill ha. Kan du slippa ett externt affärssystem så ska du göra detta!!!! Jag har ett externt affärsprogram och det är piss dyrt och sen måste man ha en massa kopplingar för att få informationen att funka mellan hemsida och affärsprogram.
Nej inbyggt affärsprogram i hemsida is the shit anser jag!
@reina 27278 wrote:
Hej!
Jag står start klar för att öppna en butik samt webbshop, och jag har letat mig gråhårig för att hitta ett prisvärt paket där jag få kassan integrerad med lager och webb butik. Har redan data så jag behöver inte komplett kassa system. Hittar bara hutlösa varianter på dessa. Är det ngn som kan ge mig ett gott råd vart jag ska vända mig. Finns det billiga lösningar? :confused:
Ge mig gärna lite feedback på min logga.:rolleyes:3 november, 2011 kl. 17:07 #129727SoffsDeltagare@Jimmy Öström 27290 wrote:
Här ska du kolla:
http://www.kodmyran.se/shop4sale/
Priser har du här:
http://www.kodmyran.se/shop4sale/priser.html
Jag tror dom har allt du vill ha. Kan du slippa ett externt affärssystem så ska du göra detta!!!! Jag har ett externt affärsprogram och det är piss dyrt och sen måste man ha en massa kopplingar för att få informationen att funka mellan hemsida och affärsprogram.
Nej inbyggt affärsprogram i hemsida is the shit anser jag!
Men….
Kodmyrans lösning finns väl ännu inte med butikskassa? Eller med koppling till Specter? Jag har kollat lite på Kodmyran men dömt ut det eftersom jag itne trodde att det gick att koppla till butikskassa???
3 november, 2011 kl. 17:55 #129728Katrin LundgrenDeltagareKodmyrans program finns med en Specterkoppling. Den är påbörjad och under utveckling och test och beräknas att släppas publikt i december-januari beroende på julhandeln. Vi släpper inget under julhandeln för att störa våra butiker minimalt. Specter har en koppling mot butikskassa, kodmyrans program har det inte.
3 november, 2011 kl. 18:26 #129730SoffsDeltagare@Kodmyran 27293 wrote:
Kodmyrans program finns med en Specterkoppling. Den är påbörjad och under utveckling och test och beräknas att släppas publikt i december-januari beroende på julhandeln. Vi släpper inget under julhandeln för att störa våra butiker minimalt. Specter har en koppling mot butikskassa, kodmyrans program har det inte.
Intressant!
Vi kör Specters butikskassa och även om det finns en del att önska funkar det ändå bra. Huvuddelen av våra problem är inte Specters ”fel” eller tillkortakommanden utan ligger hos vår webshopsleverantör.
3 november, 2011 kl. 18:29 #129731Jimmy OstromDeltagareSorry, jag missade butik samt webbshop.
Då är det ett separat affärsprogram som gäller, Specter är dom jag hört ska vara bäst för detta om man ska ha en multikanal.
Det hade ju varit riktigt bra om Kodmyran hade ett paket där man hade en ”kassa” inbyggd, då hade hon kunnat ta bra betalt:eek:;)Blink, Blink Katrin:p
@Soffs 27291 wrote:
Men….
Kodmyrans lösning finns väl ännu inte med butikskassa? Eller med koppling till Specter? Jag har kollat lite på Kodmyran men dömt ut det eftersom jag itne trodde att det gick att koppla till butikskassa???
3 november, 2011 kl. 18:34 #129733Katrin LundgrenDeltagare@Jimmy Öström 27297 wrote:
Det hade ju varit riktigt bra om Kodmyran hade ett paket där man hade en ”kassa” inbyggd, då hade hon kunnat ta bra betalt:eek:;)Blink, Blink Katrin:p
Det hade varit trevligt med en större utvecklarstab nu känner jag 😀
och mer tid på varje dygn. Då vore det inga problem3 november, 2011 kl. 18:38 #129734Jimmy OstromDeltagareHe He…….
@Kodmyran 27299 wrote:
Det hade varit trevligt med en större utvecklarstab nu känner jag 😀
och mer tid på varje dygn. Då vore det inga problem3 november, 2011 kl. 21:18 #129756danielanderssonDeltagareMitt tips är att ta hjälp av någon som kan göra logotyper (kanske 99designs.com om du inte hittar någon designer du gillar)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.