Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Shopii, testat?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Prix
    Deltagare

Min huvudsakliga butik finns på Wikinggruppen. Jag har dock fler projekt som är på gång, dock inte med lika stor satsning. När jag letade lämplig butik så trillade jag in på Shopii, men med en referens och ett (vad jag tycker) ganska lågt pris så kände jag plötsligt någon varningsklocka ringa. Vad är det man missar?

nobynator
    Deltagare

Du hamnar på 291kr inkl. moms per månad, ska butiken även ligga hos dem som jag antar att den måste men det står inte något men ifall det stämmer så hamnar du på 344kr inkl. moms. Vad de menar med återställning via usb eller hårddisk vet jag ej, hoppas inte det är någon slags backup som de tar betalt för, isåfall är det galet.

Antar att en design inte ingår i detta pris utan ett standard tema.

Parvelito
    Deltagare

@Prix 26976 wrote:

Min huvudsakliga butik finns på Wikinggruppen. Jag har dock fler projekt som är på gång, dock inte med lika stor satsning. När jag letade lämplig butik så trillade jag in på Shopii, men med en referens och ett (vad jag tycker) ganska lågt pris så kände jag plötsligt någon varningsklocka ringa. Vad är det man missar?

Men seriöst, vad är det du ser som är bra med shopii? EN referens, inget orgnummer, karln som är VD har inte ens ett registrerat företag. Lägg inte tid på sådana aktörer, du kommer bara att bli besviken.

Per Nilsson
    Deltagare

@Parvelito 26979 wrote:

Men seriöst, vad är det du ser som är bra med shopii? EN referens, inget orgnummer, karln som är VD har inte ens ett registrerat företag. Lägg inte tid på sådana aktörer, du kommer bara att bli besviken.

Håller med. Grymt oseriöst. Deras hemsida är fylld med stavfel, grammatiska fel och särskrivningar.

Kolla t.ex. med Prestaworks istället.

Caroline
    Deltagare

” xxxx xxxxxx sköter alla papper i företaget ett jobb som måste skötas.”
    Nähää?! :D

Prix
    Deltagare

Jag var som sagt fundersam men skulle folk skickat rosor istället för ris här så hade det varit en annan sak.

Caroline
    Deltagare

Förlåt, kunde inte låta bli..
    Ett tips är att gå på första magkänslan, känns det lite konstigt så är det oftast det även om hjärnan skriker: ”Men kolla priset då, det är ju jättebilligt!!!”. Jag har trotsat magkänslan ett par gånger och det slutar alltid med dåligt humör.

hansanders
    Deltagare

Språkkunskaperna verkar inte vara riktigt på topp….
    Kanske ”teamet” skulle kompletteras med en korrekturläsare ?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.