Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel En undran om Grossist.se

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    precis en san
    Deltagare

Sitter nerbäddad i min säng med feber och influensa och jobbar med sådant som kan fixas från sängen… Att vara egen företagare innebär ju att man inte kan stänga av jobbet trots att man är sjuk.
    Blev nyss uppringd av en säljare från Grossist.se som erbjöd sig att se över lite olika avtal jag har med bl a betallösning, frakter mm. Min fråga är om någon av er har erfarenhet av detta företag och om de är seriösa?
    De hade bl a ett förslag om att jag skulle tjäna på att byta från PayEx till CertiTrade när det gäller kortbetallösningen på min webshop.
    Tacksam för svar!

JohanK
    Deltagare

Vi använder grossist. Bra dhl avtal, men tydligen var pluskontot lite bättre.

Vi bytte till certitrade från payson och det är billigare iaf när man har fler transaktioner typ 30 och uppåt.

Prix
    Deltagare

Vad kostar grossists tjänster?

precis en san
    Deltagare
    Andreas
    Deltagare

Jag är guldkund på Grossist.se

Fick ett väldigt bra erbjudande när jag tog det så tackade inte nej. Men för mig har de inte gett något, tyvärr!

Lite statistik: 180 besök via dem och i medeltal har de tillbringat 14 minuter på sidan.

Men kommer nog inte att förnya avtalet.

Plastskivor
    Deltagare

180 besök på en dag? eller på ett år? eller vad?

Andreas
    Deltagare

@Plastskivor 26181 wrote:

180 besök på en dag? eller på ett år? eller vad?

Ursäkta!

180 besök totalt, sen jag gick med i Januari- Februari, kollade Analytics och ej deras räknare.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.