Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › En ny butik för framkallning på..
- Detta ämne har 10 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av danielandersson.
-
FörfattareInlägg
-
10 oktober, 2011 kl. 20:38 #96613siaproduktfotoDeltagare
Hej!
Det skulle vara trevligt att få lite kommentarer på min nya e-butik för framkallning av bilder på Plexiglas och annat. All kritik välkommnas!
Ta gärna en titt på mittverk.se när ni har tid och lust.
Hälsningar,
Steve10 oktober, 2011 kl. 23:10 #128407PlastskivorDeltagareTycker att det är fantastiskt trevligt att du pushar Dibond och bidrar till att göra det mer känt.
Jag säljer alldeles åt helskotta för lite av det materialet i förhållande till den verkliga potentialen och det pga att det är för okänt i bredare kretsar.
Kanske vore lämpligt dock att upplysa om att det är ett kompositmaterial. Man får intrycket av att det är solid aluminium när man läser din text.11 oktober, 2011 kl. 05:55 #128409Jimmy OstromDeltagareTips är att införa mer betalningsalternativ.
Sedan skulle tex jag vilja ha mina söner på min isskrapa, jag hatar vintern och kan jag se mina barns ansikten när jag gör bland det tråkigaste i livet som att skrapa bilens rutor så värmer det upp en del.
Så varför inte göra mindre storlekar oxå som alternativ, lär finnas fler som tänker som jag.
Varför inte göra nyckelhållare i plexi, skulle jag oxå velat köpa med mina barns ansikten.
11 oktober, 2011 kl. 06:23 #128410ParvelitoDeltagareKul idé.
Det jag saknade var en spec på hur pass bra bilderna måste vara för att kunna tryckas. Jag tyckte också att priserna var väldigt märkligt uppbyggda och svåra att få grepp om. Försök runda av dem lite. Från 314kr eller från 271kr är inte så säljande som från 299kr och från 269kr.
Jag vill ge ett extra plus till den som skrivit texterna.
11 oktober, 2011 kl. 07:13 #128412siaproduktfotoDeltagareGod morgon!
Tack för alla era kommentarer.1. På tal om betalningar, taken var att ha fler betalningar. Första versionen av e-platformen skulle kunna kopplas till Payson. Men den dagen när vi skulle ansöka hos Payson fick vi veta att av någon konstig anledning har dem stängt all registrering för utländska företag. Det blev mer mystik med Payson när dem skrev att registreringen kommer att fungera för utländska företag efter jul…
Men jag arbetar med att hitta en annan lösning…2. Vi kan trycka vilka storlekar som helst, tror jag.
Alla storlekar som finns på webbsidan är standard storlekar för fotografi.Jag tror inte i ofs att det blir enkelt att göra nyckelhållare, men du får ju beställa framkallning med dina barn på Plexi och göra om det till nyckelhållare.
3. Parvelito, Tack för tipset. Ska se vad man kan göra där. Det där med specifikation för bilderna, det är på väg.
Stort tack för extra plus till den som skrivit texter.
Jag får ju göra lite reklam för honom, han heter Kim och skriver jätte bra texter. Honom kan ni hitta här. http://www.concussionwriting.com
Tack en gång till er alla!
Hälsningar,
Steve11 oktober, 2011 kl. 07:23 #128413Per NilssonDeltagareDet blir fel när du länkar till Dibond på den här sidan: http://mittverk.se/vara-produkter/plexiglas/
//Per
Ps. Annars grymt snygg sida! Ds.
11 oktober, 2011 kl. 07:34 #128414siaproduktfotoDeltagare@Per Nilsson 25848 wrote:
Det blir fel när du länkar till Dibond på den här sidan: http://mittverk.se/vara-produkter/plexiglas/
//Per
Ps. Annars grymt snygg sida! Ds.
Hej Per, stort tack!!! Har åtgärdat felet.
11 oktober, 2011 kl. 07:36 #128415siaproduktfotoDeltagareSom tack till er alla här är koden till 15% rabatt på alla beställningar oavsett summa och antal. Skriv koden EHANDEL när ni beställer.
/Steve
11 oktober, 2011 kl. 08:08 #128416danielanderssonDeltagareTycker också priserna ser konstiga ut..
Trevlig idé/site dock! Men jag skulle vilja se lite mer bilder på materialet/grundprodukten (gäller Dibond). När man kollar i galleriet så ser man i princip bara bilder som tryckts (syns knappt något av själva produkten/materialet).
Ser att plexiglas har en massa fler bilder, fixa sådana till Dibond också!
Och varför inte en ”köp”-knapp på plexiglas/dibond-sidorna? Just nu måste man antingen klicka på framsidan (till vänster där) eller hitta ”Beställ egna bilder” högst upp.
Jag klickade på den större bilden i bildspelet och .. där tog det liksom stopp.
Och som redan är på väg, specs! Svårt att veta hur stor bilden ska vara om det inte står
11 oktober, 2011 kl. 08:26 #128418siaproduktfotoDeltagareFler bilder är också på väg. Det är mycket mer som är på väg. Det tillkommer också framkallning på helt nya spännande material.
Det där med köp knappen är väl intressant ide, men frågan är skall man ha det egentligen? Vi erbjuder tre typer av beställningar: 1. Som fotograf 2. Som Pro fotograf och 3. Man kan köpa bilder från vår än så längre lilla bildsamlingen.
Man kan ju inte bara lägga 3 knappar.”Jag klickade på den större bilden i bildspelet och .. där tog det liksom stopp.”
På vilket sätt sa det stopp? Vad var det för fel?Tack!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.