Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Kolla våran nya butik
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av zapmore.
-
FörfattareInlägg
-
4 oktober, 2011 kl. 13:36 #96561FredricDeltagare
Hej
Undrar om ni näthajar som är har inne kan kolla våran nya shop.
Om det är något som vi gör rätt/fel.Vi ska redan ändra varukortet det är vi inte nöjda med.
Men ser ni andra saker får ni görna höra av er till oss.4 oktober, 2011 kl. 14:00 #128099bloggusDeltagareDu får redigera länken
Hade nog minskat på certifieringslogotypen. Alldeles för stor och det är störingt på produktsidan.
Antar att ni använder något danskt butikssystem (med tanke på kurv.html), men finns det inte snabbkassa, där allt finns på en och samma sida? Kunder brukar föredra det.
Enkelt och snyggt annars.
4 oktober, 2011 kl. 14:14 #128101ParvelitoDeltagareDet finns lite danska kvar som behöver ses över t.ex. ”i allt” ”besvarer” etc.
Den gröna färgen på förstasidan kontrasterade lite dåligt på min skärm, och skulle för min smak må bra av att bli lite mörkare.
Sedan är det ju det sedvanliga problemet för alla som säljer vita saker att det mot en vit bakgrund blir rätt så otydligt. Ni har ju en del bilder med annan färg på bakgrunden, och det vore en fröjd för ögat om det blev mer enhetligt. (Man kan tänka sig att ni väljer en svagt grön toning på bakgrunden i alla bilder, och därmed blir förknippade som ”den gröna” badrumssajten).
I övrigt var där väl ingenting att anmärka på.
5 oktober, 2011 kl. 09:26 #128158FredricDeltagareTack för svaren jag ska ta det vidare.
7 oktober, 2011 kl. 12:41 #128258zapmoreDeltagare”Fri frakt på alla ORDER över 500” gramatikfel… annars snygg och enkel design.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.