- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av Joel.
-
FörfattareInlägg
-
3 oktober, 2011 kl. 13:47 #96558LastbrygganDeltagare
Blev så glad idag när jag var tillbaka på lagret efter att ha spenderat förra veckan i Berlin, det fanns nämligen ett paket från Partykungen som stod och väntade på mig.
Men säg den glädje som varar, mitt glädjerus byttes snabbt ut mot ett ännu bredare smile när jag fick se innehållet…
Joel som är en lite bättre e-handlare än jag hade noterat i Sundsvall att jag förmodligen är den enda i hela världen som inte har en streckkodsläsare på lagret. Och eftersom han är en så god medmänniska ville han visa sina djupaste sympatier med mig.
Tack Joel, du gjorde min dag idag3 oktober, 2011 kl. 13:53 #128067JoelDeltagareDen bjuder vi på Mats!
Tyckte lampan var så klockrent lik en streckkodsläsare när vi hittade den på Formexmässan hos en leverantör, så jag var tvungen att beställa hem ett provexemplar till dig.
Perfekt att sätta på packbordet som en påminnelse om avsaknaden av professionell e-handel-/lagerutrustning
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.