Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › www.rea.se – en ny tjänst till både konsument och företag…
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av bloggus.
-
FörfattareInlägg
-
24 augusti, 2011 kl. 12:30 #96361Hans LagerDeltagare
Hej, jag heter Hans Lager och har sitter med projektet http://www.rea.se. Ligger sedan förra veckan ute med en beta-version och undrar hur detta uppfattas i era ögon?
Tacksam för feedback på grafik, användarvänlighet, förstår man lätt konceptet både från konsument och företagets synvinkel mm mm
Tack på förhand!
/Hans24 augusti, 2011 kl. 12:49 #125752ParvelitoDeltagareNjae, det blev lite rörigt det där med procenter, rea, deals, klockor och vad det nu är. En lite för hög tröskel i min smak.
Sedan förstår jag att man skall marknadsföra sig, men det är fett bra erbjudanden som skall synas där det idag promotas att man skall gilla på Facebook.
Inte heller tror jag på att visa att det är 0 sålda, visa hellre x kvar och inget annat.
Som potentiell annonsör vänder jag mig lite emot att det är gratis att annonsera. Uj uj så mycket sk*t det kommer hamna där, och förhållandet mellan signal och brus blir svår att upptäcka för användarna.
24 augusti, 2011 kl. 13:22 #125753Hans LagerDeltagare@Parvelito 22920 wrote:
Njae, det blev lite rörigt det där med procenter, rea, deals, klockor och vad det nu är….
Hej Parvelito och tack för dina synpunkter!
Under fliken ”Företag – Annonsera” har vi försökt att på ett enkelt sätt förklara vad de tre benen som affäridén vilar på handlar om…
Självklart skall ”slidern” också marknadsföra fett bra erbjudanden…jag väntar på den första ifrån er så att jag kan promota
Förhållandet mellan signal och brus är naturligtvis av yttersta värde! Då nu våra medlemmar själva skall besluta om ett köp skall genomföras på en rea-klocka eller en rea-deal så blir det ju trots allt lite av en självsanering om nu företagen väljer att annonsera ointressanta produkter!?
24 augusti, 2011 kl. 13:41 #125754bloggusDeltagareSidan är extremt rörig. Konceptet (”tre benen”) är alldeles för svårt att greppa direkt när man kommer på sidan och de flesta kunder skulle nog dra sig att handla genom er. För min del ser det ite ut som en seriös sida för tillfället.
OBS! Lotta ut presentcheckar är olagligt vad gäller lotterilagen. En prestationsbaserad present måste det vara, inte lotteri.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.