Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Erfarenhet av Visma/spcs webbshop Avendo?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    atteso
    Deltagare

Hej
    Är det någon som har erfarenhet av hur Vismas webbshop står sig mot övriga webbshopar på marknaden. Jag har själv Visma Avendo som bokföringsprogram och kan se fördelar där, givet att webbshopen håller marknadsstandard.

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Planerar du att sälja bra i framtiden (vem gör inte det) så ska du helt skita i sådana piss sidor, Visma är bra (eller hyffsade) på affärsystem (gillar dock deras stämpelklocka starkt som jag har till mina grabbar som är anställda). Men några hemsidor kommer dom aldrig bli bra på tror jag. Jag använder själv deras SPCS 2000.

Hyr en hemsida från någon som kan och har flera alternativ/paket om du skulle växa. Du kommer att stå där med byxorna nere och då finns det bara tre val. Ska jag fortsätta med denna pisssida och förlora kunder eller ska jag byta till en ny hemside leverantör men som är dyrare och där jag kommer behöva lägga ner XXX antal timmar på att flytta alla varor/texter/bilder osv innan det blir okej eller ska jag dra upp brallorna och gå och lägga mig.

Detta kan låta hårt, men trust me!!! Jag har varit där och bytt hemside leverantör 4 gånger.

Finns många som säger ”skulle jag få leva om mitt liv skulle jag inte göra något annorlunda”…….Jag är inte en av dom :rolleyes::)

@atteso 22727 wrote:

Hej
    Är det någon som har erfarenhet av hur Vismas webbshop står sig mot övriga webbshopar på marknaden. Jag har själv Visma Avendo som bokföringsprogram och kan se fördelar där, givet att webbshopen håller marknadsstandard.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.