Startsida Forum Övrigt Off-topic Boota om

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 20 totalt)
  • Författare
    fotofyndet
    Deltagare

Ibland skulle man behöva boota om sig själv. Man sitter och skissar och funderar men kommer inte på nåt nytt. Istället skriver man ett nonsensinlägg på ett forum…

Crilles
    Deltagare

Haha.. jag förstår precis vad du menar, dock har jag inte kommit så långt att jag startar en tråd ;), men vem vet det kanske kommer det med.

fotofyndet
    Deltagare

@Crilles 22139 wrote:

Haha.. jag förstår precis vad du menar, dock har jag inte kommit så långt att jag startar en tråd ;), men vem vet det kanske kommer det med.

Skönt att jag har kommit längre med nåt än vad du har iaf då ;)

Majsan
    Deltagare

Vänta du. Det kommer. Han har sina dagar han med där man minst anar vad som kommer ;-)

Andreas
    Deltagare

Känner precis likadant, är även av den anledningen jag söker en partner. Men det verkar va otroligt svårt.

Fast för tillfället tänkte jag mer på att boota om min webbserver. Kund klagade på att den var långsam, webbshopen.

Crilles
    Deltagare

@fotofyndet 22140 wrote:

Skönt att jag har kommit längre med nåt än vad du har iaf då ;)

Det gör inget, för det är du värd ;)

Crilles
    Deltagare

@Andreas 22142 wrote:

Känner precis likadant, är även av den anledningen jag söker en partner. Men det verkar va otroligt svårt.

Fast för tillfället tänkte jag mer på att boota om min webbserver. Kund klagade på att den var långsam, webbshopen.

Du är välkommen hit med då vi har en server som behöver en uppfräschning. Dock driver vi inte butiken på den, så för vår del så skulle vi ”hänga” katrin på kodmyran i stället ;):p

fotofyndet
    Deltagare

@Majsan 22141 wrote:

Vänta du. Det kommer. Han har sina dagar han med där man minst anar vad som kommer ;-)

haha ja men det är väl bra, överaskningar är uppfriskande :D

fotofyndet
    Deltagare

@Andreas 22142 wrote:

Ja jag har en partner, både i livet och i webshopen, men vi har gått den här vägen tillsammans och lärt oss samma saker på samma sätt, så vi tänker lite för lika. Men jag ser fram mot att träffa många intressanta människor på Katrins e-handelsdagar.

Majsan
    Deltagare

@fotofyndet 22145 wrote:

haha ja men det är väl bra, överaskningar är uppfriskande :D

Vi får se om dom är uppfriskande ;)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 20 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.