- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 5 månader sedan av fotofyndet.
-
FörfattareInlägg
-
15 juni, 2011 kl. 19:06 #96142nobynatorDeltagare
Japp den är riktigt dålig eller så har jag bara ett dåligt ex. Körde i början med 54×25 etiketter och det hände ibland att någon fastnade av någon konstig anledning. Har nu inhandlat lite större etiketter 89×28 och dessa fastnar i princip var 10 etikett, jag blir crazy på denna lilla maskin.
Har jag ett dåligt ex eller får man räkna med detta? Någon annan som har/haft samma problem med sin DYMO?
Funderar hårt att byta ut den då det tar så sjukt mycket tid varje dag att rätta till dessa etiketter och tro mig jag har testat placera utskrifterna i olika positioner så att de möjligtvis inte framkallar stoppet men nada.
Ska man reklamera, köpa något annat? Eller ligger felet hos mig? 😮
15 juni, 2011 kl. 19:13 #123748LindahlDeltagareHade precis samma problem men skickade in den på garantireparation. De bytte ut den och efter det funkar den perfekt varje gång!
15 juni, 2011 kl. 19:43 #123749nobynatorDeltagareDet jobbiga är att jag är så beroende av denna lilla maskin, hur löste du dina etiketter under tiden du skickade in den?
15 juni, 2011 kl. 20:22 #123750LindahlDeltagareVi hade precis gått från handskrivna etiketter till DYMOn, så det var bara att plocka fram pennan igen. Var precis i början av vårt ehandelsäventyr…
16 juni, 2011 kl. 05:35 #123753ParvelitoDeltagareSå där skall en Dymo (eller någon annan skrivare) inte bete sig. Reklamera den till stället där du köpte den så brukar de lösa det.
16 juni, 2011 kl. 09:08 #123761fotofyndetDeltagareVi hade en modell med en rulle förut och bytte till en med två. Den med en rulle gick klockrent i flera år, medan den nya krånglar titt som tätt. Den borde nog reklameras den också.
Under tiden du har den inskickad kan du köra med laseretikettark i skrivaren. Krångligare men blir förmodligen bättre än att skriva för hand iaf. Finns i alla möjliga olika storlekar.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.