Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Hantering av faktura vid kundretur
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 11 månader sedan av
bloggus.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2011 kl. 17:28 #122720
Lastbryggan
DeltagareI detta specifika fallet hade jag kontaktat Svea och bett dem flytta fram förfallodatumet så att du hinner få returen. Alt. så ber du kunden betala befintlig faktura i tid och återbetala beloppet när du fått returen.
17 maj, 2011 kl. 19:49 #122725bloggus
DeltagareHos Klarna kan man flytta fram förfallodatum en aning i deras kontrollpanel. Hur det är hos Svea vet jag ej, men det borde de kunna orda om man ringde till de.
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.