Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Visma + DHL
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 6 månader sedan av Jimmy Ostrom.
-
FörfattareInlägg
-
15 maj, 2011 kl. 14:42 #96010puttedgeDeltagare
Hej
Vet ngn här om det finns något sätt att få över information från Visma Adminsitration till DHLmultishipping eller liknande?
Är trött på att göra först skriva in kunden i visma och sen i dhlmultishipping.
15 maj, 2011 kl. 16:17 #122651Jimmy OstromDeltagareJa det finns. Är dock ett skitföretag anser jag då jag haft dom tidigare i ca 6 månader men sen tröttnade jag och byte till Unifaun som oxå är ett kasst företag med ändå 50 gånger bättre än dom som man få kopplingen av mellan SPCS och DHL multishipping.
Jag är inte på mitt arbete nu, så jag kan inte kolla vad dom heter.
Men mailar du mig på info@blekingebilradio.se så ska jag kolla upp detta till dej.
Jag anser att det finns ett STORT glapp med BRA leverantörer av dessa tjänster, hur svårt ska det behöva vara att tex få ett sändningsmail med en specifik text till varje form av fraktsätt (alltså olika texter för olika fraktsätt)……….Jo på 2011 talet går inte detta :rolleyes:
@puttedge 19464 wrote:
Hej
Vet ngn här om det finns något sätt att få över information från Visma Adminsitration till DHLmultishipping eller liknande?
Är trött på att göra först skriva in kunden i visma och sen i dhlmultishipping.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.