Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Påsk – sämre än julafton

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Richie72
    Deltagare

Helgen har varit helt fantastisk, vacker väder, lång ledighet och jag ska inte klaga eftersom jag lyckats njuta fullt ut av det solen och till och med lyckats få lite färg.

Men ur ett e-handelsperspektiv har det varit helt katastrofalt, igår söndag var i klass med julafton.

Hur ser det ut för er andra? Har era kunder tagit med sig den bärbara till solstolen och beställt medan de solat?

Parvelito
    Deltagare

Det har varit betydligt sämre jämfört med förra påsken, men ändå anständigt mycket.

basse1985
    Deltagare

Ja, försäljningen har helt klart gått ned nu under påsk. Folk är väl med familjen och käkar ägg antar jag.

Joel
    Deltagare

Samma här! Vi har passat på att flytta lagret under påskhelgen.

Påsken i kombination med att vi inte fyllt på med slutsålda artiklar och inte lagt upp några nya produkter (pga lagerflytten) gör att försäljningen gått ner en hel del.

Men efter lite sol och laddade batterier tar vi nya tag imorgon!

evomedia
    Deltagare

Ett kanonerbjudande i mejlen på lördagskvällen gjorde att vi hade bästa helgen på hela månaden=)

Men aktiviteten från dom som inte redan var kunder var rätt lågt…

Magnus
    Deltagare

Årets första Sommarväder gör att försäljningen går ner.
    Det är bara tillfälligt.

Katrin Lundgren
    Deltagare

det ser likadant ut varje år när solen kommer, trots det har vi haft en ok påsk. Folk har handlat på kvällarna för min del i stället för på dagen

Lagerchefen
    Deltagare

@Joel, Då kanske man kan få se lite bilder (lagerporr tror jag det kallas) från hur det nya lagret blev? Blev det som du tänkte?

Joel
    Deltagare

@Lagerchefen 18918 wrote:

@Joel, Då kanske man kan få se lite bilder (lagerporr tror jag det kallas) från hur det nya lagret blev? Blev det som du tänkte?

Det ska vi nog kunna ordna! Jag återkommer med lite bilder senare under dagen :)

fotofyndet
    Deltagare

@Joel 18920 wrote:

Det ska vi nog kunna ordna! Jag återkommer med lite bilder senare under dagen :)

Det ser vi fram mot :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.