Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › T-shirt och textiltryck i/till Göteborg
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 2 månader sedan av robert.grimm.
-
FörfattareInlägg
-
21 april, 2011 kl. 10:59 #95938LohaDeltagare
Hej alla!
Jag håller på att starta upp en ebutik för att sälja t-shirt med egendesignade tryck. Nu letar jag efter ett tryckeri som är bra och såklart med bra pris!
Beroende på priser så håller jag dörrarna öppna för följande:
– köpa tröjor att skicka till tryckeri
– köpa tröjorna av tryckeriet som tryckerÄr det någon som har en bra deal med ett tryckeri lokalt i Göteborg? Kanske i övriga Sverige? Om frakten är billig så går andra länder också bra.
OBS transfer är att föredra. Jag har surfat högt och lågt men jag vill helst höra av någon som har köpt varorna/tjänsterna.
MVH
Louise21 april, 2011 kl. 14:51 #122111Pelle.SDeltagareKolla med alltryck.se, dom är duktiga på tryck och har bra priser.
21 april, 2011 kl. 22:41 #122123DanDeltagareattitude.se är på forumet och är trevliga och duktiga och startades av sveriges bästa ehandlare 2003
24 april, 2011 kl. 11:37 #122156LohaDeltagareTackar! Skriver offertbrev så det ryker!
21 september, 2011 kl. 13:33 #127295robert.grimmDeltagareLoha, jag har ett förslag till dig ang ditt tryckeri. Hade varit bra om vi hade kunnat talasvid över mail eller telefon.
Det gäller digital tryckning och transfer tyckning samt otroligt bra priser på t-shirts, hoodies mm. Är du ute efter bambu tshirts, det ekologiska valet så finns det med.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.