Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Payson?
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Jela.
-
FörfattareInlägg
-
1 april, 2011 kl. 15:58 #95830JelaDeltagare
Har jämfört olika betallösningar och sett att payson verkar passa mig bäst nu till en början iom att de inte har några månadsavgifter eller startavgifter. Nu hörde jag dock att de gjort om så återkommande kunder måste först logga in hos dem? Stämmer det och vad innebär det i praktiken (färre kunder som genomför sina köp?)?
Vilket betallösningsföretag rekommenderar ni? Vill ha kortbetalning och faktura.
Trevlig helg.
1 april, 2011 kl. 23:17 #121248info@sportstolen.seDeltagare@Jela 17857 wrote:
Har jämfört olika betallösningar och sett att payson verkar passa mig bäst nu till en början iom att de inte har några månadsavgifter eller startavgifter. Nu hörde jag dock att de gjort om så återkommande kunder måste först logga in hos dem? Stämmer det och vad innebär det i praktiken (färre kunder som genomför sina köp?)?
Vilket betallösningsföretag rekommenderar ni? Vill ha kortbetalning och faktura.
Trevlig helg.
Hmm, efter en snabb koll så ser det inte ut att vara så i min butik ialla fall.
Vart har du läst detta? Källa?Annars är jag nöjd med Payson.
Kommer eventuellt att byta till något som är billigare snart då våra transaktioner börjat öka ordentligt.
2 april, 2011 kl. 10:34 #121250JelaDeltagareFick höra det av Wikinggruppen då jag ställde några frågor ang implementeringar i min kommande webshop.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.