Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Konstruktiv kritik på youfixit.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95684
    basse1985
    Deltagare

    Hej,

    Jag vill gärna ha lite konstruktiv kritik samt tips på hur jag kan förbättra min webshop YouFixIt | Fixa din trasiga iPhone snabbt och enkelt med vårt lagnings-kit!.

    Den är helt nystartad sedan två veckor tillbaka och vill gärna höra konstruktiv kritik, allt från den minsta felstavelsen till design och användarvänligheten!

    Mycket tacksam i förväg!

    #120050
    Lastbryggan
    Deltagare

    Varför ha hela värdens länder som alternativ när du bara skickar inom Sverige?
    Notera att vi endast skickar paket/brev inom Sveriges gränser.

    Vi erbjuder gratis frakt på samtliga produkter står att läsa under villkoren men…
    Shipping Rates | YouFixIt Vad är det för svammel om zoner hit och dit?

    Var hittar jag organisationsnummer?

    Maila oss, vi svarar så snabbt vi kan!
    Vad innebär det, inom en vecka, inom en månad?
    Skriv ut att ni svarar inom 24 el. 48 timmar eller vad som nu är snabbt för dig.

    Skulle även uppskatta telefonnummer.

    Sidan laddar ganska långsamt.

    Är det samma beskrivning till iPhone 4 eller varför finns det inga instruktioner?

    För att avsluta lite positivt så var layouten ganska snygg och enkel och det behövs ”inte mer” för så få produkter.

    #120053
    basse1985
    Deltagare

    Tack Lastbryggan!

    Jag har ändrat detta förutom telefonnummer.
    Eftersom jag är studerande har jag ingen möjlighet att ha någon telefonkontakt med mina kunder. Jag är dock en flitig e-mail användare och svarar på alla kunders frågor inom 24 timmar, oftast ännu snabbare.

    #120054
    Lastbryggan
    Deltagare

    Jag är dock en flitig e-mail användare och svarar på alla kunders frågor inom 24 timmar, oftast ännu snabbare.

    Då hade jag valt en annan fras i stället för Maila oss, vi svarar så snabbt vi kan!
    Typ ”Maila oss, vi svarar alltid inom 24 timmar”
    Kan tyckas som fjantigt men om jag hänger upp mig på ordval så finns det garanterat kunder som också gör det.

    #120055
    basse1985
    Deltagare

    Jag håller med. Har ändrat det nu.

    Kommer även att byta webbhotell när vi får fler besökare.

    #120068
    Nonkan
    Deltagare

    Ändra gärna ”Gratis frakt” till ”Fri frakt” i villkoren.

    Sedan tycker jag det är lite övermaga att begära att kunden ska ge dig sin adress när du själv inte kan skriva ut din. Personligen skulle jag aldrig köpa något, eller rekommendera någon att göra det, från en sida där det inte finns någon information om vem som står bakom sidan.

    Något telefonnummer bör finnas, har du inte tid att sitta i telefon så registrera ett kontantkort till någon gammal mobil och ha telesvar åtminstone.

    Varför är telefon obligatoriskt i kassan? Du vill inte lämna ditt nummer, men kräver att kunden ska göra det?

    Är det för att kunna skicka sms-avi, så ändra till mobiltelefon och skriv varför det är obligatoriskt.

    #120072
    basse1985
    Deltagare

    Nu när du säger det.. Du har rätt.
    Jag kommer att lägga till telefonnummer och adress.

    Tack för hjälpen

    #121262
    Jela
    Deltagare

    Min första reflektion är att jag skulle vilja veta mer om er. Vem är ni? Namn? Var finns ni? Känns så anonymt med bara företagsnamn o ett mobilnr. Det är sådant jag kollar eftersom kund. Annars; ren o fin design. Informativ.

    #121276
    basse1985
    Deltagare

    Tack Jela.

    Jag ska lägga upp bild på mig, adress samt lite mer information om företaget.

    #121550
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Är det bara jag som reagerar på att dina bilder är ”tunga” eller vad det nu är som gör att dessa tar tid att komma fram.

    Jag sitter bara på 24 bredband men ändå.

    Kanske ska kolla upp detta (eller så är det inte bilderna)?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.