Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Konstruktiv kritik på youfixit.se
- Detta ämne har 10 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 7 månader sedan av basse1985.
-
FörfattareInlägg
-
6 mars, 2011 kl. 17:25 #95684basse1985Deltagare
Hej,
Jag vill gärna ha lite konstruktiv kritik samt tips på hur jag kan förbättra min webshop YouFixIt | Fixa din trasiga iPhone snabbt och enkelt med vårt lagnings-kit!.
Den är helt nystartad sedan två veckor tillbaka och vill gärna höra konstruktiv kritik, allt från den minsta felstavelsen till design och användarvänligheten!
Mycket tacksam i förväg!
6 mars, 2011 kl. 18:07 #120050LastbrygganDeltagareVarför ha hela värdens länder som alternativ när du bara skickar inom Sverige?
Notera att vi endast skickar paket/brev inom Sveriges gränser.Vi erbjuder gratis frakt på samtliga produkter står att läsa under villkoren men…
Shipping Rates | YouFixIt Vad är det för svammel om zoner hit och dit?Var hittar jag organisationsnummer?
Maila oss, vi svarar så snabbt vi kan!
Vad innebär det, inom en vecka, inom en månad?
Skriv ut att ni svarar inom 24 el. 48 timmar eller vad som nu är snabbt för dig.Skulle även uppskatta telefonnummer.
Sidan laddar ganska långsamt.
Är det samma beskrivning till iPhone 4 eller varför finns det inga instruktioner?
För att avsluta lite positivt så var layouten ganska snygg och enkel och det behövs ”inte mer” för så få produkter.
6 mars, 2011 kl. 19:03 #120053basse1985DeltagareTack Lastbryggan!
Jag har ändrat detta förutom telefonnummer.
Eftersom jag är studerande har jag ingen möjlighet att ha någon telefonkontakt med mina kunder. Jag är dock en flitig e-mail användare och svarar på alla kunders frågor inom 24 timmar, oftast ännu snabbare.6 mars, 2011 kl. 19:16 #120054LastbrygganDeltagareJag är dock en flitig e-mail användare och svarar på alla kunders frågor inom 24 timmar, oftast ännu snabbare.
Då hade jag valt en annan fras i stället för Maila oss, vi svarar så snabbt vi kan!
Typ ”Maila oss, vi svarar alltid inom 24 timmar”
Kan tyckas som fjantigt men om jag hänger upp mig på ordval så finns det garanterat kunder som också gör det.6 mars, 2011 kl. 19:33 #120055basse1985DeltagareJag håller med. Har ändrat det nu.
Kommer även att byta webbhotell när vi får fler besökare.
6 mars, 2011 kl. 23:29 #120068NonkanDeltagareÄndra gärna ”Gratis frakt” till ”Fri frakt” i villkoren.
Sedan tycker jag det är lite övermaga att begära att kunden ska ge dig sin adress när du själv inte kan skriva ut din. Personligen skulle jag aldrig köpa något, eller rekommendera någon att göra det, från en sida där det inte finns någon information om vem som står bakom sidan.
Något telefonnummer bör finnas, har du inte tid att sitta i telefon så registrera ett kontantkort till någon gammal mobil och ha telesvar åtminstone.
Varför är telefon obligatoriskt i kassan? Du vill inte lämna ditt nummer, men kräver att kunden ska göra det?
Är det för att kunna skicka sms-avi, så ändra till mobiltelefon och skriv varför det är obligatoriskt.
7 mars, 2011 kl. 08:23 #120072basse1985DeltagareNu när du säger det.. Du har rätt.
Jag kommer att lägga till telefonnummer och adress.Tack för hjälpen
2 april, 2011 kl. 18:49 #121262JelaDeltagareMin första reflektion är att jag skulle vilja veta mer om er. Vem är ni? Namn? Var finns ni? Känns så anonymt med bara företagsnamn o ett mobilnr. Det är sådant jag kollar eftersom kund. Annars; ren o fin design. Informativ.
3 april, 2011 kl. 14:42 #121276basse1985DeltagareTack Jela.
Jag ska lägga upp bild på mig, adress samt lite mer information om företaget.
9 april, 2011 kl. 16:29 #121550Jimmy OstromDeltagareÄr det bara jag som reagerar på att dina bilder är ”tunga” eller vad det nu är som gör att dessa tar tid att komma fram.
Jag sitter bara på 24 bredband men ändå.
Kanske ska kolla upp detta (eller så är det inte bilderna)?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.