Startsida Forum Övrigt Off-topic Behöver ni Exportsäljare?

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Unforgivable
    Deltagare

Hej Företagare!

Mitt namn är David Cotes 25 och jag studerar på folkuniversitet som exportsäljare mot spanska marknader.

och jag söker efter Learning-by-doing-tjänst hos er.

Lite kort om utbildningen

Exportsäljare mot spanska marknader är en tvåårig yrkesutbildning som startade i augusti förra året,
    vi läser på heltid och varvar studierna med två tio veckors praktikperioder, år 1 på ett företag i Sverige och år 2 på ett företag i Spanien.

Vi läser grundläggande ekonomi, internationell marknadsföring, internationell logistik, personlig försäljning, och förhandlingsteknik, förutom detta läser vi även affärsengelska och affärsspanska.

och nu den 4 april 2011 startar LIA(lärande i arbete) 1 på ett företag i Stockholms län ända fram till 10 juni 2011.

Exempel på vad jag kan erbjuda er:
    • Support i kartläggning av nya marknader
    • Operativ försäljning (utesälj)
    • Utvärdering av affärsplan, insikt i företagets olika försäljningskanaler,
    • Löpande kontakter med partners, avtals- och kontraktsfrågor,
    • Administration av exporten (skeppning, betalning, finansiering, mm),
    • Utvärdering av nya affärspartners och deltagande i mässor.

Som person är jag

Entusiastisk, driven, ambitiös och karriärsugen. Jag ser ingenting som omöjligt utan ser öppningar och möjligheter i allt. Jag älskar äventyr, både fysiska som mentala.
    Nya utmaningar genomför jag med glöd och mod.
    När jag är involverad i ett projekt lägger jag alltid hela min styrka och fokus på projektet i fråga.
    Genomför det noggrant med en unik lösning, har mycket energi och kreativitet.

Förutom att gå på universitetet frilansar jag som videoproducent och jobbar extra på Axfood Snabbgross i Solna som butiksmedarbetare. På fritiden tränar jag konditionsträning och löpning.

Ni kan beskriva kort med vad ni jobbar med och vad ni vill ha hjälp med.

Ni kan skicka en direkt mail till mig

David.cotes@Gmail.com eller ringa 073 67 116 78

Ser fram emot att få höra ifrån Er

Mvh
    David Cotes

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.