- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 10 månader sedan av Lastbryggan.
-
FörfattareInlägg
-
5 januari, 2011 kl. 07:28 #95374fotofyndetDeltagare
Kvällslektyren just nu består av en bok som heter ”Marknadsföring och kommunikation i sociala medier” av Lena Carlsson. Igår läste jag ett avskräckande exempel om när en e-handlare kom i dispyt med ett fraktbolag och bloggande förde upp e-handlaren i topp på Google när man sökte på fraktbolagets namn.
Det var något som lät bekant med den där historien…
5 januari, 2011 kl. 08:34 #117639JoelDeltagareFler e-handlare från forumet förekommer i tryckt media…
I helgen spelade vi Hur fan visste du det? från Abracadabra och följande fråga (5) med svar dök upp:
[IMG]http://www.ehandel.se/forum/attachment.php?attachmentid=87&stc=1&d=1294216420[/IMG]
[IMG]http://www.ehandel.se/forum/attachment.php?attachmentid=88&stc=1&d=1294216425[/IMG]
Reklam i form av denna måste vara ovärderlig!
5 januari, 2011 kl. 09:21 #117640Thomas THLDeltagareJoel, den kan man verkligen kalla Hur fan visste du det?!
5 januari, 2011 kl. 09:26 #117641fotofyndetDeltagareJa jag tycker nog att Mats kunde hålla en kurs med oss andra här, för han verkar ha en otrolig känsla för att bli med i alla möjliga sammanhang, från julklappstipsen i Aftonbladet till detta spel.
Mats hade säkert utnyttjat den här situationen på ett bättre sätt än vad jag lyckades med också
5 januari, 2011 kl. 11:51 #117648DanDeltagareDet vet jag inget om
Dock är Roliga Prylar med som ett bra exempel i Lenas nya bok Sociala medier – en lathund med bild och allt. Läs den istället
6 januari, 2011 kl. 11:40 #117681LastbrygganDeltagareHehe, visst är det kul att få vara med i ett sällskapspel, men jag tror inte att just det ger någon direkt merförsäljning. Men naturligtvis var jag lite mallig när jag gjorde bilderna till produkten
Men just nu är jag så långt ifrån jobb jag bara kan, har nästan 4 veckor kvar här i Thailand och njuter i fulla drag!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.