Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Hjälp mig bli bättre!
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 12 månader sedan av Gamsun.
-
FörfattareInlägg
-
29 november, 2010 kl. 08:56 #95248GamsunDeltagare
Hej!
Förra veckan släpptes nya versionen av Uttaget.se, och såhär en vecka senare är utfallet mycket positivt. Samtliga värden har förbättrats avsevärt, vilket är kul. Jag har försökt att identifiera och analysera och tror att jag gjort detta rätt OK, men som alltid blir man lite hemmablind.
Jag skulle därför bli rejält glad om ni ville komma med kvalitativ och konstruktiv på potentiella förbättringar på sidan.
Saker som redan är under progress är;
– Bildspelet på förstasidan
– Små designdetaljer som drop-down knappen på ”belysningsoutlet”
– Bugg som gör att man hamnar på create_account.php i tid och otid
– Nytt utseende och funktion på både ”tipsa en vän” och ”recensioner” på produktsidorna.Stort tack på förhand!
Allt gott,
Magnus29 november, 2010 kl. 18:30 #116697SolskenDeltagareDet jag reagerade på vår din vattenstämpel på vissa bilder. Det är en annan sidas adress på den. Jag tänker då direkt att du snott bilderna från nån annan. Men så är ju inte fallet antar jag, men det drar ner det i övrigt seriösa intrycket tycker jag.
Jag skulle också vilja ha lite mer rubriker i köpvillkoren så man snabbt kan ögna igenom och hitta tex fraktkostnad eller vilka betalningsmetoder ni har.
När jag kollar på tex den här produkten så står det inte vilket material den är gjord av, det vill jag veta om jag ska köpa en lampa.
Designen av butiken tycker jag om, snyggt färgtema du valt.
29 november, 2010 kl. 18:56 #116699GamsunDeltagareRiktigt bra input! Precis sådant som jag själv missar pga hemmablindhet.
Vattenstämpeln är något vi känner till, men vi har inte haft möjlighet att fota av alla de små produkterna själva så vi har istället tagit grossistens som tyvärr är vårt enda val. Men du har helt rätt.
Ang. både Belid-lampan, rubrikerna och den positiva feedbacken på designen så säger jag stort tack! Dina input har varit otroligt värdefull.
// Magnus
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.