Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Vilken plattform använder ni?
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 12 månader sedan av Calle.
-
FörfattareInlägg
-
3 december, 2010 kl. 04:15 #95242CalleDeltagare
Gärna med lite för och nackdelar som ni har sprungit på!
3 december, 2010 kl. 07:01 #116832TigernDeltagareTjena Calle
Jag tror du kan hitta en hel del svar på dina frågor om du tar dig lite tid att läsa igenom tidigare trådar i ämnet. Sök i samma kategori som du lagt in denna fråga så ska du se att där finns väldigt mycket information som du kan ha nytta av.
Jag ska absolut inte svara för alla andra här men jag ser en del frågor ställas om och om igen och jag tror att om man tog för vana att använda sökfunktionen innan man postar så skulle vi succesivt få ett bättre och bättre forum då nivån på inläggen även skulle öka. Detta forumet är en fantastisk resurs för den som har eller tänker starta e-handel, men sök först i gamla inlägg så slipper alla otroligt generösa forummedlemmar lägga tid på att upprepa sig.
Oj, nu blev det lite som en attack på dig Calle och det var inte meningen utan mest som ett litet upprop till alla här…
4 december, 2010 kl. 01:25 #116871CalleDeltagarede är lungt jag tar inte det som en attack
Tycker inte det är så att folk precis stoltserar med vad dem använder här men det kanske finns en anledning till det
4 december, 2010 kl. 08:54 #116874GregerADeltagareDet finns en site E-handel Showcase | Referenser av webbshoppar som visar vilka plattformar som används på ganska många butiker. Den kanske kan ge lite inspiration.
4 december, 2010 kl. 12:14 #116878CalleDeltagare@GregerA 12953 wrote:
Det finns en site E-handel Showcase | Referenser av webbshoppar som visar vilka plattformar som används på ganska många butiker. Den kanske kan ge lite inspiration.
Precis vad jag var på jakt efter. Tackar!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.