Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Ehandel.se denna vecka, vad tyckte ni?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Hej hopp alla ehandlare..

Jag har som ni kanske vet varit chefredaktör på halvtid denna vecka. Nu undrar jag bara vad ni har tyckt om framsidan under veckan som gått. Har Kodmyran Katrin slutat läsa på fula .com domäner? ;) Är nyhetsflödet bra? Vad kan bli bättre om jag fortsätter framöver?

/Julius

Parvelito
    Deltagare

Jag tycket nyhetsflödet har varit riktigt bra. Guldstjärna!

Det som behövs är kanske lite mer indelning av layouten så att alla nyheter inte är lika stora. Se på t.ex. DN och DI som jag tycker kan det där med att värdera nyheter och göra dem lite olika stora beroende på hur viktiga de är.

Ja det där är en av mina översta saker på listan över ändringar vi måste göra. Vi får inte prata för högt om dem dock.. för Dan, som måste fixa dem, blir ledsen då ;)

Men ja du har rätt. Vårt nuvarande system är dock dåligt så man får jobba med det som det är. En ganska stor redesign ligger i pipelinen och kanske kommer i slutet på månaden.

För att ge en hint om hur svårjobbat det är så kan jag meddela att om man vill ha fler än en bild i nyheten så får man FTP:a in dem :D

Tack för guldstjärnan förresten :)

Emil
    Deltagare

Bättre än någonsin. Jag har läst nyheter på ehandel.se som aldrig förr..Det har varit i mitt tycke intressanta nyheter. Sen upplever jag det också som att nyheterna har lyfts fram bättre. Är bilderna större eller är det bara jag som inbillar mig?

sebastianilsson
    Deltagare

Tycker du har gjort ett utmärkt jobb. Mycket intressanta nyheter!

Joel
    Deltagare

Instämmer med övriga talare!

Bra frekvens på uppdateringarna, personlig men professionell text och relevanta nyheter.

Tummen upp!

Mony
    Deltagare

Ja, jag har faktiskt också läst flera av nyheterna sista veckan och nu när jag tänker efter så har de varit lockande och intressanta!

När jag läste dem så reflekterade jag inte över att det var en ny redaktör bakom spakarna, men jag har definitivt läst flera nu. Så jag får hålla med de övriga och säga: Guldstjärna!

Katrin Lundgren
    Deltagare

Kodmyran har bara besökt er sida denna vecka och flitigt kommenterat nyheterna, ingen.com alls. :D

Jag tycker du lyckats bra, fortsätt så. Jag ska snart skicka dig en smaskig pressrelease själv, hoppas jag:D

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.