Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Magnetiska etiketthållare
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 1 månad sedan av bloggus.
-
FörfattareInlägg
-
12 oktober, 2010 kl. 00:12 #95015bloggusDeltagare
Söker magnetiska etiketthållare eller alternativ till att märka hyllor. De som man mest hittar är sådana man klistrar på, men jag vill håll amig flexibel och slippa klister …
Hitta dessa här: Magnetiska etiketthållare i plast i olika färger
Dock verkar 1000 kr för 50st ganska dyrt.
Har ni kanske alternativ till andra butiker med billigare pris?
Alternativ till dessa hållare? Vad använder ni?
–
12 oktober, 2010 kl. 06:47 #115031ParvelitoDeltagareEn riktig budgetlösning kan vara att köpa vita mjuka kylskåpsmagneter magneter i rätt storlek, det kan de flesta reklamtryckare ordna till dig. Och sedan skriver du på dem med whiteboardpenna som går att torka bort och skriva igen.
Själv har jag valt att ha allt i huvudet, det blev enklast och billigast…
12 oktober, 2010 kl. 07:55 #115032BifrostDeltagareHej!
Vi använder magnet på rulle som vi köper på Pellviks som vi klipper
och klistrar etiketten på.Bara att sätta ny etikett över den gamla och använda igen.
12 oktober, 2010 kl. 09:14 #115034danielanderssonDeltagareVi använder Magnetband, vitt eller gult och är grymt nöjda
12 oktober, 2010 kl. 10:00 #115039bloggusDeltagareTack. Bra tips.
Ja, magnetrulle kom jag också på mitt i natten sen. Nog mycket bra alternativ!
Själv har jag valt att ha allt i huvudet, det blev enklast och billigast…
Så sant. Tänkte mest bra om man har någon som hjälper en ibland och inte känner till alla produkterna.
–
12 oktober, 2010 kl. 13:48 #115066LastbrygganDeltagareJag kör med denna:
AJ produkter – Tillbehör
Det är en etiketthållare som är mycket stabil och stark magnet.
Riktigt bra och passar i storlek till Dymo, standard adressetikett.
(Jag brukar skriva ut en Dymo och lägga i den utan att ta bort ”klisterpappret”)Ps. jag har 2-300st över om du vill köpa för 3.75kr/st + moms
12 oktober, 2010 kl. 14:05 #115069bloggusDeltagareJa, jag skall ju ha samma hyllor som du föreslog, men när jag pratade ned AJ, såde man att det var etiketthållare som man klistrade på … och inte fästes med megnett
Därför började jag leta efter alternativ.
Måste ha varit en tomte som satt där i kundtjänsten …. det skall till ehandel-forum för att få rätt fakta
–
12 oktober, 2010 kl. 14:14 #115074bloggusDeltagareHa nu ser jag att i vissa fall på hemsidan visar beskrivningen rubrik ”Etiketthållare” och ibland ”Etiketthållare magnet”. Slösat bort tid att leta efter alternativ
Dock faksitkst så är kanske magnettejp en mycket smart ide, då det går och ändra väldigt snabbt.
Kanske är detta en bra tråd som hjälper andra i framtiden!
—
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.