Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Problem med posten (igen)
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av timmy.
-
FörfattareInlägg
-
14 september, 2010 kl. 17:12 #94907OlofBDeltagare
Visserligen har jag haft problem med Posten förut med att kollin har försvunnit osv, men idag tror jag verkligen att det varit en lekdag på posten.
Av de brev (vadderade) som skickades igår så har jag redan nu fått höra att saker och ting gått sönder i 2 av dom. Det intressanta är ju att de saker som går sönder inte ens går sönder ifall man trampar på dom eller tappar dom i marken, dessutom är de välförpackade. Det är små robusta flaskor vilka även har gott om bubbelplast runt sig. Nu undrar jag lite hur ofta posten lyckas ta sönder era saker, för här känns det som om dom backat över en postpåse med lastbil.
14 september, 2010 kl. 17:33 #114043DanDeltagareDet är inte kunden som vill ha lite gratisprylar? Har varit med om båda fall
14 september, 2010 kl. 17:40 #114044fotofyndetDeltagareHar nog hänt 2-3 gånger hittills under åren vi har hållit på, så inte är det speciellt ofta.
14 september, 2010 kl. 17:46 #114045OlofBDeltagareNär sådant händer så brukar vi vilja se bild på det eller att dom skickar tillbaks varorna, så denna gång kan vi inte sätta något emot. Får hoppas att det är en engångshändelse att dom gått sönder på Posten och att Posten inte blir som på filmen Transportsadisterna som finns under ”Off Topics”.
15 september, 2010 kl. 13:12 #114059Richie72Deltagare@OlofB 9760 wrote:
När sådant händer så brukar vi vilja se bild på det eller att dom skickar tillbaks varorna, så denna gång kan vi inte sätta något emot.
Vad menar du med ovanstående, ska inte kunderna skicka tillbaka varorna?
16 september, 2010 kl. 06:46 #114084timmyDeltagareHar haft runt 5-10 överkörda varor totalt när jag skickat med posten. Har däremot nästan alltid fått tillbaka vad varan är värd av posten så jag har inget att klaga på så
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.