Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Nån som besitter goda kontakter med tillverkare i Kina?
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av hotrod-kustom.
-
FörfattareInlägg
-
23 december, 2009 kl. 15:01 #94199MacondaxDeltagare
Söker lite spontant efter framförallt två produktkategorier som tillverkas i Kina, och undrar om någon sitter på bra kontakter vad gäller handel i Kina?
Framförallt så är det ett plastgjuteri/legotillverkning av Michelin-gubbar, samt Xenonkit av god kvalité som söks.
23 december, 2009 kl. 21:51 #108096McTerryDeltagareOj.. det kan bli svårt. Jag tycker att nästan allt är tillverkat i kina nu för tiden. Allt från mat till skräp.
23 december, 2009 kl. 22:52 #108097MacondaxDeltagare@McTerry 3090 wrote:
Oj.. det kan bli svårt. Jag tycker att nästan allt är tillverkat i kina nu för tiden. Allt från mat till skräp.
Nu frågade jag faktiskt inte efter hur svårt det är att importera från Kina, utan om någon besitter bra kontakter/kontaktnät i Kina, för att hitta leverantörer av de efterfrågade produkterna (exempelvis en agent eller liknande).24 december, 2009 kl. 08:07 #108098MonsterMDeltagareJag var i kontakt med ett företag för hjälp av inköp som jag kan rekommendera. Ett företag med både svenskar och kineser på plats i kina.
Business in China, Product sourcing services, Quality control- Eyes On Ltd.
16 augusti, 2011 kl. 10:54 #125411hotrod-kustomDeltagareHej om du behöver hjälp så har jag egen fabrik i Xiamen Fujian China
Vi gör mycke lego jobb åt Europeiaska och Americanska företagkontakta Anders via manders8866@gmail.com
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.