Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Posten packsoft och bankgiro
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 2 månader sedan av Kocken.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
10 september, 2009 kl. 09:29 #94038KockenDeltagare
De senaste månaderna har vi inte fått med vår referens (ordernummer) från Packsoft/Posten (Postförskott) till vårt utdrag från bankgirot. Kollidet och kundens namn har alltid varit med och i bland även vår referens. Vi har varit i kontakt med Packsoft support och de bad oss först ta kontakt med banken (Swedbank i vårt fall) för Packsoft hade gjort om infon de skickar in till bankgirot i våras och trodde givetvis då att felet var hos banken.
Men ändrade sig sedan och påstod att vi fyllde i referensen i fel ruta 2/3 av alla sändningar.
Är det någon annan som upplevt problem med detta? -
FörfattareInlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.