Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Rent upplysningsvis…
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 4 månader sedan av fenrik.
-
FörfattareInlägg
-
17 juli, 2009 kl. 09:14 #93968ParvelitoDeltagare
… kan meddelas att om man har en stor del av lagret i garaget ståendes direkt på golvet, och om man dessutom har kranen för vattenslangen där, så är det en fördel att stänga av kranen när man vattnat färdigt. Konsekvensen kan annars bli att mitt i natten spricker slangen och står sedan i flera timmar och vräker ut åtskilliga kubikmeter vatten på golvet som kartongerna suger upp med en förmåga som ingen Wettexduk i hela världen klarar av.
C:a 50 kartonger med prylar står just nu på min gårdsplan och soltorkar. Det ser ut som en garageloppis ungefär.
Det har också på morgonen slagits rekord i att stuva om 350 torra kartonger till pallar ovanför golvet, fläktar har installerats för att skapa ventilation som torkar upp och ett provisoriskt dräneringsdike har ordnats för att få bort vattnet från garagets nära omgivning. Skönt att det inte var julrush eller något sådant, utan att det endast var en solig morgon under parasollet med morgontidningen och en ostfralla man blev blåst på.
17 juli, 2009 kl. 09:21 #106557MickeDeltagarehehe kanske försöka se det som ett avbrott i vardagen
Vi håller på att bygga om vårat lager och är väldigt glad att allt står på pallar. Trucken kan varit en av dom bästa investeringarna någonsin för våra ryggar
får vi inte se en bild på eländet ?
17 juli, 2009 kl. 10:21 #106558fenrikDeltagareJag lider med dig men samtidigt kan jag inte låta bli att brotta ner dig och turbotutta dig lite tills du nästan svimmar. Tur att det är ditt företag och dina egna saker.
Men som sagt jag lider med dig och tipsar om pauser då och då för inta lite drickbar vätska och andrum.
Fortsatt trevlig sommar.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.