Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Säljer komplett tryckeri-sida inkl. sociala medier etc

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Hej!

Med fyra egna företag, och därtill konsulttjänster, så har tyvärr ett av mina projekt, tryckeriet grafikexperten.se, blivit lite bortprioriterat på sistone :/

Tjänsten har varit ett sett för mig att testa olika automations- och ekonomilösningar som minskar den tid man behöver lägga på det praktiska arbetet.

På detta sett har jag slutit avtal gällande tryck och spedition enligt ett sk. white label-avtal (någon annan tjänar en lite marginal på att göra allt åt dig), lagt in betalmoduler samt färdiga designmallar för att minimera eget designarbete. Även alla sociala medier är schemlagda och ihopkopplade vilket har gjort att ett digert nätverk med prospekt anslutit sig som följare.

Idag har grafikexperten marknadens lägsta tryckpriser, men beibehåller ändå ca 42% marginaler i snitt. Arbetet skulle egentligen bestå i att fysisk berätta att man finns, men det är just det som inte hunnits med…

Har några större tryckerier som är intresserade av att köpa upp tjänsten som tilläggslösning, men känns trist att mätta den som redan har. Därför vill jag hitta någon annan som kan ta över Grafikexperten och göra något bra!

Inkl:
    Domän
    Betalmodul (Bambora)
    Specifik Ehandels-lösning (med rabattfunktioner etc)
    White label-avtal (så att någon annan sköter allt, utan direkt kostnad..men procentsats)
    Sociala medier (Instagram och Facebook)
    Varumärke/logotyp

Driften per månad är 250SEK (betalmoduler och domägande).

Ge mig ett pris, så får vi se om vi hittar en överenskommelse :) Är inte stressad att bli av med något, men tråkigt om allt går i träda eller uppgår i något annat tryckeri..

MVH
    Rasmus på Grafikexperten (bl.a…)

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.