Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Alternativ till svindyra Zendesk för supporttickets?
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år, 9 månader sedan av adooer90.
-
FörfattareInlägg
-
17 oktober, 2018 kl. 08:53 #104815Thomas THLDeltagare
Hej.
Kör på Prestashop och behöver ett ticketsystem för supporten.
Gillar inte avtal utan köper hellre en modul och betalar för uppdateringar.
Finns det några alternativ till Zendesk som ni kan rekommendera, fint vore det om det var till Presta men det är inte nödvändigt.
Mvh
Thomas17 oktober, 2018 kl. 15:11 #185727JonkejoberDeltagareLivezilla har precis det du efterfrågar.
18 oktober, 2018 kl. 06:14 #185728Thomas THLDeltagareTack som tusan, det var ju exakt det jag letade efter
Mvh
Thomas18 oktober, 2018 kl. 17:41 #185730JonkejoberDeltagare@Thomas THL 92800 wrote:
Tack som tusan, det var ju exakt det jag letade efter
Mvh
ThomasJapp, kör den till Prestashop vilket fungerar fint.
Dessutom bra support och snabba på att fixa buggar och lägger gärna till förbättringar om det är något vettigt man kommer med [emoji2]
Tänk dock på att ställa ned inställningarna för hur ofta infon uppdateras annars sänker du lätt servern med anrop.
24 oktober, 2018 kl. 10:47 #185745MarcusLDeltagareHej Thomas,
Jag rekomenderar Freshdesk som har en färdig integration med Prestashop. Fler och fler bolag inser fördelarna med Freshdesk framför bl.a. Zendesk.
För ordningens skull ska jag tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshdesks partner här i Sverige
8 februari, 2021 kl. 09:09 #187093bjornliljaDeltagareJag kan tipsa om svenska Kundo. Ett enklare och cleanare verktyg än Zendesk tycker jag. Priset varierar beroende på storleken på organsationen. Ska för ordningen skull även jag säga att jag arbetat där!
25 januari, 2022 kl. 00:05 #194333adooer90DeltagareKolla upp https://osticket.com tror det ska vara faktiskt rätt schysst!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.