Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Val av plattform
- Detta ämne har 6 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 7 månader sedan av Nicklas.
-
FörfattareInlägg
-
31 mars, 2017 kl. 12:56 #104077FredrikopenDeltagare
Behöver några förslag på plattformar som kan hantera ett brett spektrum av produkter (30 000 stycken aktiva produkter per dag)
Lösningen ska integreras mot ett lagersystem som hanterar allt från priser till bilder och kan visa upp till 10+ fysisk butiker produktsortiment så ett öppet API skulle med vara bra-Utan att förlora prestanda og lastningstid
3 april, 2017 kl. 05:56 #183451NiclasADeltagareI vanliga fall brukar jag föreslå Woocommerce men i detta fall tror jag inte på det (alldeles för många produkter etc.). Jag skulle kika på en kommersiell plattform typ http://www.sitedirect.se/go (som bevisligen presterar bra) eller om man vill knacka en del själv – Magento.
3 april, 2017 kl. 09:57 #183453EsecoGubbenDeltagareKolla in Jetshop de har en bra lösning som klara de volymer av artiklar och kopplingar som du jobbar med.
4 april, 2017 kl. 07:43 #183457RobertAWDeltagareJag skulle starkt rekommendera Jetshop som Eseco säger och föreslår att du tar kontakt med Juhani.
Lycka till!
5 april, 2017 kl. 12:55 #183459Katrin LundgrenDeltagareFinns säkerligen flera som klarar det du söker, spontant säger jag Jetshop, Askås, olika Magento leverantörer, vi på Kodmyran, Sitedirect, Storm commerce. Det beror lite på budget och om du vill knacka kod själv eller ha hjälp
6 april, 2017 kl. 10:10 #183464RobinKarlssonDeltagareMin personliga erfarenhet är att Magento 2 har förmågan att hantera ett brett sortiment. Men då tänker jag allt från 0 – 2000 produkter / tjänster.
Annars tycker jag att Panagoras Edge eller t ex. Länna Sports e-handels leverantör e-37 har bra prestanda.
Spana in någon av dom!
6 april, 2017 kl. 11:36 #183465NicklasDeltagareRätt uppsatt och rätt hosting så ska Woocomerce klara hantera 30 000 produkter ganska lätt,
Jag har provat att ladda över 300 tusen produkter på delad hosting och vist blir det lite segt men inte så farligt om du använder någon cachnings pluggin. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.