Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback för www.mothersweden.com

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104015
    Mother Sweden
    Deltagare

    Hej!

    Vi är alldeles nyregistrerade på Ehandel men har följt alla diskussioner några månader.

    Vi driver sedan ett halvår webbsidan http://www.mothersweden.com som huvudsakligen säljer svensk keramik till utländska samlare. Kunderna på den engelskspråkiga sidan kommer framförallt från USA. Vi använder Textalk som plattform och är ytterst måttligt bevandrade i programmering.

    Besökstillströmning och försäljningen är förhållandevis god.

    Vi tar gärna emot feedback om vad som kan göras bättre på webbsidan.

    Med vänlig hälsning!
    Anna och Nicklas
    Mother Sweden

    #183307
    Mother Sweden
    Deltagare

    Stort tacksamma on någon kan ge feedback om vad som kan göras bättre på webbsidan.

    Med vänlig hälsning!
    Anna och Nicklas
    Mother Sweden

    #183308
    annedal
    Deltagare

    Trevlig affärsidé med en nischad begagnatshop! Jag är inte målgruppen då jag inte ens äger en vas, men ni har riktigt fina produkter.

    Några snabba förslag på förbättringar:

    1. Gör sidan responsiv. Nu är den inte så trevlig på mobilen.

    2. Sälj in nyhetsbrevet med vad man får för värde som prenumerant. Inte ”Email address for newsletter”.

    3. Visa hur det kommer fungera med frakt och betalning i headern eller iaf. på produktsidorna.

    4. Hitta ett sätt att låta kunden sortera även på produkttyp (t ex. vaser, tallrikar). Inte bara på konstnär.

    #183309
    Mother Sweden
    Deltagare

    Stort tack för relevanta synpunkter Annedal!

    Vi har försökt förhandla med Textalk om responsivt tema, men de kan för närvarande inte erbjuda ett sånt på japanska, där vi har vår största kundgrupp. Det är svårt att veta hur vi kan gå vidare där.

    Övriga punkter ska vi titta närmre på!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.