Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Vizibly
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 9 månader sedan av Stefan72.
-
FörfattareInlägg
-
1 februari, 2017 kl. 07:57 #103983beanDeltagare
Jag har varit naiv att teckna ett avtal som går ut på att få bättre sökoptimering på min hemsida. Dom påstod sig att Google gett dom i uppdrag att söka upp företag. Tyvärr visar det sig att Vizibly skapar en egen hemsida som dom lagt information från min hemsida. Slutprodukten blev väldigt ful och med felaktig information, dessutom är det reklam på sidan. Allt detta skadar mitt företag och dom vägrar att ändra det.
Jag har mailat dom flera gånger men dom svarar inte och efter att ha skickat ett rekommenderat brev ringde dom upp och sa att jag har fått det jag bett om. Rent juridiskt har dom en bandinspelning där jag godkänner ett avtal.
Nu behöver jag hjälp med att få tips på hur jag kan bli av med den hemsida dom skapat och om det överhuvudtaget är möjligt. Jag vill även varna andra för att teckna avtal med Vizibly.1 februari, 2017 kl. 08:06 #183197PlastskivorDeltagareoch alla andra som säger att dom jobbar på uppdrag av google.
2 februari, 2017 kl. 07:21 #183200C.LarssonDeltagareJag frågar alltid om de kan skicka avtal på mail så att jag i lugn och ro kan läsa igenom avtalet. Har funkat bra för mig.
2 februari, 2017 kl. 07:24 #183201C.LarssonDeltagareHar du ett avtal där det står vad som gäller och utifrån det kanske se om det finns något kryphål. Annars kan du kanske be om ett
9 februari, 2017 kl. 10:00 #183252Stefan72Deltagarei den här länken står den en hel del om företaget ifråga neråt i tråden.
http://aaronaxelsson.se/ny-sajt-bluffakturor-se/ -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.