Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Vad är din erfarenhet av Klarna ?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av KlarnaSE.
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2016 kl. 09:02 #103551gogoDeltagare
Jag skickade in mina uppgifter till Klarna i början av april och hade min första försäljning i e-butiken den 27 april.
Har fortfarande inte fått något avtal, inloggning mm av Klarna, de säger att de inte startar avtalet förrän det första köpet att gjort, men det gjordes för 3 veckor sedan.
I förra vecka sa de att jag skulle få ett mail med inloggningsuppgifter men det har inte kommit.
Jag får inga klara besked och har nu lagt flera timmar på att försöka få några besked av dem. Jag sa att detta får de ersätta mig, jag lägger en massa värdefull tid på något om borde fungera.
Idag fick jag besked att de inte ersätter mig på något vis för förseningarna. De säger bara att mina kunder har kunnat göra köp via Klarna så det har visst fungerat.
Det är så sjukt irriterande att lägga tid på att skickas runt mellan olika handläggare på Klarna, och inte få något klart besked, har hittills lagt 4 timmar på att prata och maila med Klarna.
17 maj, 2016 kl. 12:59 #181603KlarnaSEDeltagareHej,
Vi har kikat närmre på ert ärende och felet ligger hos oss och vi beklagar de inträffade. Vår rutiner har tyvärr brustit i detta fall och jag har bett att vår support kontaktar er under dagen för att hitta en snabb och smidig lösning för er.Hälsningar
Emma
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.