Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Korrigera översättningsmiss i PrestaShop
Etiketter: prestashop
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av Daniel-xx.
-
FörfattareInlägg
-
11 maj, 2016 kl. 08:42 #103532pkorkalaDeltagare
Hej,
Jag sliter mitt hår, jag hittar inte den översättningsmiss som ligger med som standard i PrestaShop, nämligen att tillagd är stavat med TRE L (tilllagd).
Har kikat i php-filerna, i översättningarna i admin-delen, men hittar det inte någonstans… Någon som kan hjälpa mig att hitta fler ställen att leta på?
(Och jag vill också gärna ändra det andra felet, med ”in” i varukorgen).Tack så mycket på förhand!
/Peter
http://www.dalatavlor.se11 maj, 2016 kl. 09:10 #181531niagiDeltagareLaddade precis ner översättningen då jag håller på att installera detta system just nu..
Båda dessa fel finns i: sv-SEnext-versionmodulesblockcarttranslationssv-SE.php filen
11 maj, 2016 kl. 09:30 #181541pkorkalaDeltagare@niagi 87034 wrote:
Laddade precis ner översättningen då jag håller på att installera detta system just nu..
Båda dessa fel finns i: sv-SEnext-versionmodulesblockcarttranslationssv-SE.php filen
Tack niagi!
Nu tror jag att jag har fixat till det! Stort tack!!
/Peter
13 maj, 2016 kl. 18:56 #181570Daniel-xxDeltagareAlla översättningar finns i backoffice. Lokalisering -> Översättningar
Där översätter ni enklast allt ni tycker är fel. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.