Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › WooCommerce och Arvato AfterPay
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 9 månader sedan av BatBike.
-
FörfattareInlägg
-
25 januari, 2016 kl. 09:34 #103280vidisDeltagare
Jag är på jakt efter ett plugg-in för Arvatos AfterPay tjänst till WooCommerce.
Jag har Googlat runt en del och även pratat med integrationsavdelningen på Arvato men inte lyckats hitta någon existerande lösning för detta.
Finns det någon annan här på e-handel.se som har någon lösning eller ide på hur man kan lösa detta?
Skall även tilläggas att jag helst inte vill ta in någon som utvecklar detta från scratch då jag misstänker att det kommer att kosta en hel del pengar och vi är precis i uppstartsfasen av detta projekt.
Tack på förhand.9 februari, 2016 kl. 16:38 #180718BatBikeDeltagareÄsch de får väl själva ta fram sin modul till en så stor plattform som woocomerce, har de ingen så ta ett annat företag. Bara för att ett betalplugin funkar nu så är det inte säkert att det funkar om ett år. Det krävs kontinuerligt underhåll.
Jag kör Payer med woocommerce och det funkar utmärkt. De fixar sin modul när det behövs, utan krångel.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.