Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Fyndiq = sämst!
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 11 månader sedan av Runns.se.
-
FörfattareInlägg
-
20 december, 2015 kl. 14:53 #103182nobynatorDeltagare
Har haft tidigare problem med fyndiq´s dåliga hantering av ärenden men idag slog det rekord.
Jag skickar en produkt som kunden gör en retur den 12 dec, allt OK, idag 20 dec har vi inte fått någon retur ifrån kunden men istället får vi ett mail där det står följande:
”Hejhej,
Då vi inte har hört från er på ett tag så har vi nu krediterat kunden, detta för att det inte ska dra ut på tiden för kunden.
Önskar er en fortsatt trevlig dag ,
Hälsningar,
Angelica
Kundtjänst”Hur tänker detta företag egentligen, vad begär de att man ska höra av sig varannan dag och tala om för dem att inget returpaket har kommit än? Bra att veta är att vi ej fått något mail med någon förfrågan sen de mailade att kunden skapat en retur den 12 dec.
Detta måste vara årets sämsta företag!
21 december, 2015 kl. 18:53 #180193AlfredUddDeltagareLåter helt klart som något gått lite galet här, inte bra!
När du som handlare på Fyndiq märker att någonting inte verkar ha gått helt rätt till så kan du alltid kontakta vår handlarsupport.
Vårt jobb är att hjälpa dig som handlare i stora som små frågor. Det kan gälla allt från tekniska integrationsfrågor till just ett kundtjänstärende som du anser blivit felhanterat. Du når oss på handlare@fyndiq.se eller på 0771-707010, bara maila eller plinga så hjälper vi dig pronto
Trevlig kväll / Rikard – Head of Merchant Relations
22 december, 2015 kl. 14:01 #180205nobynatorDeltagareNu har jag mailat er på handlarsupport, väntar med spänning ifall ni har ett bra svar samt lösning på erat agerande.
30 december, 2015 kl. 10:32 #180266Runns.seDeltagareKompletterande säljkanaler = långsiktigt självmord.
Låt oss fundera på följande frågor:
Varför ska du lägga arbete och energi på någon annans verksamhet?
Varför ska du hjälpa en stor konkurrent att bli ännu större?
Varför ska du dela kakan av ditt arbete med någon annan?
Vilket mål tror du att Fyndiq och Tradera har med sina verksamheter och samarbeten?
Vad är viktigare på nätet än DIN webbshop?
Svaren på frågorna hoppas vi att du ser som självklara. Som e-handlare ska du fokusera på DIN webbshop, ditt mål ska inte vara att samarbeta med dina konkurrenter och hjälpa dem att bli ännu större. Du ska lägga 100% energi på Din webbshop och Dina kunder. Stärk ditt egna varumärke, jobba med din egna trafik och din egna försäljning. Som e-handlare har du inte tid med något annat om du ska lyckas! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.