Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › lb.se ny design
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 10 månader sedan av MaxGaming Jacob.
-
FörfattareInlägg
-
14 december, 2015 kl. 15:33 #103170Littlebernard.seDeltagare
Hej
Jag vet inte om man får be om en andra feedback-omgång men vi provar…
Jag har flyttat siten till wpengine och gjort om designen.Tack på förhand till de snälla själar som orkar ge kritik.
/ Jerry, littlebernard.se
28 december, 2015 kl. 15:22 #180240feelingSafeDeltagareTycker det är jättesnygg design! Smidigt att navigera på också…
Hittar tyvärr inget att klaga på
mvh
Alex29 december, 2015 kl. 17:13 #180253MaWeMagnusDeltagareDesignmässigt ser sidan väldigt modern och minimalistisk ut, vilket jag gillar. Titlar och annat som har med SEO att göra kunde du kanske kika över för att få bättre trafik från Google?
7 januari, 2016 kl. 12:32 #180333Littlebernard.seDeltagareTack för svaren!
MaWeMagnus:
Hur skulle du optimera titlarna?
Jag skriver om dessa mha Yoast men jag kanske har gjort ett dåligt jobb?Tacksamt
Jerry12 januari, 2016 kl. 10:20 #180387MaWeMagnusDeltagare@Littlebernard.se 85445 wrote:
Tack för svaren!
MaWeMagnus:
Hur skulle du optimera titlarna?
Jag skriver om dessa mha Yoast men jag kanske har gjort ett dåligt jobb?Tacksamt
JerryKollade genom saken igen stationärt och det kan ha att göra med din plattform, märkte att sidan inte uppdaterades vid kategoribyte, utan att endast själva produkterna refreshades. Trots allt så är titeln bara ”Butik” oavsett produkter som man söker efter. Känns inte helt optimalt att köra kategorierna i javascript heller, men det är något ni kanske kan diskutera med er webbyrå.
Lycka till med fortsättningen!
14 januari, 2016 kl. 14:39 #180436Littlebernard.seDeltagareTack MaWeMagnus
Det är jag är min egen webbyrå
Buggen med sidtitlarna ska vara fixad i en uppdatering till grundtemat som kom igår.14 januari, 2016 kl. 15:35 #180439Niklas.CDeltagareSnyggt blev dock en lite för stor bildspel i början för min smak. Vill dessutom veta vad ni säljer på en gång än ”följ oss på..”. Men super snygg kassa, gillar sättet den dyker fram på.
19 januari, 2016 kl. 23:38 #180511MaxGaming JacobDeltagareSer schysst ut grafiskt! Dock skulle jag schyssta till ikonerna på betalsätten och fraktsätten i footern. De finns schyssta bilder att hämta med transparent bakgrund med googles bildfilter.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.