Startsida › Forum › E-handelsforumet › Köp & Sälj › Litet lager med dnredning och accessoarer säljes
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 4 månader sedan av Zappna.
-
FörfattareInlägg
-
12 juli, 2015 kl. 20:16 #102846ZappnaDeltagare
Hej,
Jag har under några år drivit en webbutik som heter zappna.se ( som jag nu stängt och flyttat över till tradera) med inriktning inredning och accessoarer från Indien.
Jag har drivit detta som en hobby verksamhet och önskar nu sälja av mitt kvarvarande lager innehållande b la lyktor, överkast, kuddfodral, löpare, accessoarer, väggbonader, övrig inredning mm.
Lagret innehåller ca 1-5 st varor/ artikel så kvantiteten är inte stor men de finns ett brett utbud för den som vill börja sälja varor men inte ha allt för många av varje artikel.
Uppskattar att jag har ca 3-4 pall med varor kvar.Riktpris på allt är ca 10,000-15,000 kr ex moms ( beroende på vad som finns kvar på lagret vid köptillfället) och lagret finns i Kalmar.
Maila mig gärna vid intresse så skickar jag mer information samt bilder på varorna.
Mvh
Parminder Nidamarthy -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.