Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Enkel e-system,säljer en enda produkt

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Sambusa
    Deltagare

Hej!
    Jag är ganska nybörjare i den här med online försäljning..Vilket är den enklaste e-handel system som man kan börja med en webshop där man säljer en enda produkt t.ex
    1.välj produkten
    2.välj olika betalsystem
    3.välj leverans
    4.betala.
    Har kollat runt t.ex Textalk verkar helt passande på min nivå, finns andra som liknar textalk som jag kan kola innan jag bestämmer mig.

Tacksam för svar!
    John

Dancar
    Deltagare

Hej,

Jag hade satsat på en WordPress-installation med WooCommerce. På detta sätt så kan du enkelt bygga upp en sida med content runt omkring din produkt och samtidigt ha en bra funktionallitet för själva försäljningen. Att använda sig av ett dedikerat ehandelssystem skulle snarare skapa en butik som känns tom och/eller en platform som är svårjobbad när det kommer till content och funktioner runt detta.

Det är i alla fall mina 2 cent :)

NO LINGO
    Deltagare

Är det bara en produkt och du är nybörjare så varför inte kolla in tictail. Enkelt att komma igång och perfekt om man bara har en produkt.

Emilll
    Deltagare

Satsa på typ prestashop, vi har inte många produkter och kör i det. Men då kan du växa och bygga fler butiker / lägga till fler produkter i ett senare skede

Sambusa
    Deltagare

Tacksam för svaret..!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.