Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Pacsoft, boka/printa grupputskick med 1 knapptryckning

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Martin@Kind
    Deltagare

Hej på er,

Vi kör ett abonnemang med idag 300 prenumeranter som var månad ska ha identiska paket (plus/minus några gram).

Var månad har jag suttit och använt mig av serie-printfunktionen, men även då tar det mig 5h att sitta och printa ut alla.

Jag försöker hitta en möjlighet att tex. skapa en ”abonnemangsgrupp” i pacsoft så att jag var månad (förutom underhållet med att ta bort avhoppare och lägga till nya) bara ska kunna trycka ”Print group” eller något i den stilen. Jag är inte låst till det upplägget i mitt önskemål men ni förstår säkert vad jag är ute efter.

Någon som vet om den här funktionen redan finns eller om det kanske finns ngn tredjepart jag skulle kunna använda mig av för att uppnå samma resultat?

På förhand tack

Mvh

Martin Nelson

Martin@Kind
    Deltagare

Tror ev. jag kommit på en workaround själv här om det nu inte finns ett bättre och tekniskt stöd för det. Jag kan ju lägga in tex texten ”Abonnent” i snabbsöksvärdesfältet på alla abonnentkunder. Går jag då via ”serieutskrift” söker på ”Abonnent” i ”snabbsöksvärde” så borde jag få upp alla…sedan är det bara att kryssa i dem och trycka ”lägg till”…gå vidare och printa.

Jag ska testa av detta… :)

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.