Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › c4media?
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 11 månader sedan av Rosahuset.
-
FörfattareInlägg
-
16 december, 2014 kl. 21:00 #102318andekvartsDeltagare
är c4media ett bra alternativ som webbshopp, någon som har erfarenhet av dem?
16 december, 2014 kl. 22:31 #177158C.LarssonDeltagareHär har du en äldre tråd om detta
http://www.ehandel.se/forum/e-handelsplattformar/2635-c4media.html17 december, 2014 kl. 07:30 #177159QarillionDeltagareVi använder C4media idag och jag har försökt fundera ut något negativt att säga, men kommer inte på något just nu.
Tycker servicen är bättre än när vi hade nordisk ehandel. Modulerna känns billiga och behöver man något ”custom made” så är priserna överkomliga tycker jag också.
Tror vi kört hemsida via C4 i cirka 3-3½ år nu och hittills är vi helt klart nöjda. Detta kan självklart variera beroende på vad man kräver av sin sida, men vi rekommenderar.
Jag har bara koll på Nordisk Ehandel och tidigare Fortnox som hemsida dock. Så det finns säkert andra som har anledningar till varför man skall välja andra.
Vi har valt att utveckla via C4 och hittills fungerar det utmärkt för oss.
17 december, 2014 kl. 16:40 #177177RosahusetDeltagareVi kör också på C4media, och är väldigt nöjda!
Det är aldrig några problem att fixa nya funktioner eller uppdateringar, dom fixar det man behöver.
Ett bra ungt team som är lätta att ha att göra med. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.