Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Nystartat Webbshop. Vad behöver göras?
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 1 månad sedan av sports2clubs.
-
FörfattareInlägg
-
27 oktober, 2014 kl. 13:38 #102191sports2clubsDeltagare
Hej allesammans,
Efter att ha läst här på forumet under hela uppstartsfasen så har jag äntligen tagit mig tid att registrera mig och göra mitt första inlägg. Vill dock först och främst tacka er alla för den hjälp som all trevlig läsning här har gett!
Vi har precis startat upp vår webbshop som ett komplement till vår fysiska butik. Vi har försökt att hålla nere kostnaderna till en början, därav har vi valt Billmate och Shopitoo. Tidigare har vi bara sålt på Tradera & Fyndiq.
För oss är detta helt nytt och ingen av oss har någon tidigare efarenhet av försäljning på nätet. Därför är vi jättetacksamma för all kritik och tips vi kan få.
All kritik mottages med öppna armar. Var inte blyga!
Detta är på gång:
– Billmate kortbetalning skall ersätta Payson.
– Fylla på med fler produkter, bla fotboll.
– Mer utförliga produktbeskrivningar.Tack på förhand och kör hårt nu allihop inför julhandeln!
27 oktober, 2014 kl. 21:50 #176660DavidWiggDeltagare@sports2clubs 79791 wrote:
För oss är detta helt nytt och ingen av oss har någon tidigare efarenhet av försäljning på nätet. Därför är vi jättetacksamma för all kritik och tips vi kan få.
Eftersom ni säger detta så tycker jag att ni ska sätta er in i hur sökmotorerna fungerar och vad man kan göra själv för att ha chansen att synas bättre i tex Google.
Läs igenom:
http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/4333-search-engine-optimization-snabbguide.html
Köp denna bok (bra för nybörjare och går att plöja igenom på en kväll):
28 oktober, 2014 kl. 13:09 #176683sports2clubsDeltagare@DavidWigg 79804 wrote:
Eftersom ni säger detta så tycker jag att ni ska sätta er in i hur sökmotorerna fungerar och vad man kan göra själv för att ha chansen att synas bättre i tex Google.
Läs igenom:
http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/4333-search-engine-optimization-snabbguide.html
Köp denna bok (bra för nybörjare och går att plöja igenom på en kväll):
Tack David!
Skall genast sätta mig och kika på länkarna samt boken. Trevligt med lite eftermiddagsläsning!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.