Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring Dagsaktuellt pris Blocketbutik?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    blazern
    Deltagare

Är det någon som har aktuella priser för Blocketbutiker?

Runns.se
    Deltagare

Maila och fråga, vi prutade ner 60% förra gången. Nu har vi slutat med blocketbutik då det trots prutning inte är värt priset.

Henrik_G
    Deltagare

Instämmer, trots prissänkningar är det svårt att se värdet av butiken. Vill man annonsera så funkar det nästan lika bra utan butik. Främsta skillnaden är väl att det inte går att lägga in en klickbar URL.

blazern
    Deltagare

Saken är den att så fort man söker kontakt blir man uppringd av en säljare som vill prata i 35 min innan man får något pris, därav tröttnade jag och tackade nej efter 5 minuter. Tänkte om någon hade ett pris rakt upp och ner så jag slapp krångla…

Runns.se
    Deltagare

@blazern 79505 wrote:

Saken är den att så fort man söker kontakt blir man uppringd av en säljare som vill prata i 35 min innan man får något pris, därav tröttnade jag och tackade nej efter 5 minuter. Tänkte om någon hade ett pris rakt upp och ner så jag slapp krångla…

Tar ALDRIG något sånt här via telefon utan enbart via mail… Svarar aldrig heller på hemliga nummer och har aktivt spärrat alla som ringer och vill sälja. Har en lång spärrlista :)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.