Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Lagerhyllor i plåt säljes

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Falken
    Deltagare

Hallå där!

PRISUPPDATERING: SÄNKT FRÅN 250KR/STYCK TILL 100KR/STYCK. ORDINARIE PRIS
    399KR/STYCK.

Har totalt 60st hyllor i plåt från Clas Ohlson (art. 40-6479) som nu behöver en/flera nya ägare. Hyllorna har använts som lagerhyllor och fungerar helt utmärkt till att lagra varor såväl som att förvara verktyg i garaget eller liknande.

Nedan följer specifikationer:

Antal hyllplan: 5 st
    Material: Grålackerad stålplåt
    Max belastning: 70 kg
    Bredd: 100 cm
    Djup: 40 cm
    Höjd: 186 cm
    Övrigt: Monteras utan skruv
    Vikt: cirka 16,5 kg

Eftersom gummiklubba används för att montera upp hyllorna kan det finnas en del bucklor på hyllplanen, men detta är ingenting som påverkar hyllornas funktion och är ingenting som vi har störts av när vi använt dem.

Hyllorna finns att hämta i centrala Uppsala från 13 maj till 23 maj, först till kvarn gäller mellan dessa datum. Är du intresserad kan du komma över och kika på dem innan det och så kommer vi överens om hur många du vill ha och när du kan hämta dem redan i förväg. Hyllorna är i dagsläget uppmonterade och kan köpas antingen färdigmonterade eller i delar.

Pris för plåthyllorna: 100kr/st eller enligt överenskommelse om du köper fler än 10st samtidigt.

Har även 1st IKEA Gorm-hylla i tre moduler i obehandlat barrträ som kan fås för 400kr.

blazern
    Deltagare

Hade varit i behov av en del men bor 35 mil bort. Kanonpris ju!

Falken
    Deltagare

Synd att avståndet blev för långt! :)
    Kanonpris tycker jag också, vi köpte dem för 400 spänn styck och säljer dem nu obetydligt använda för en fjärdedel av priset. Kan säga att det har varit en riktigt bra lösning för vår verksamhet och som jag varmt rekommenderar till alla som vill ha bra allround-hyllor till ett vettigt pris.

Richie72
    Deltagare

Kommer ni att packa ihop dem på pallar så att transportbolag kan komma och hämta dom?

alxv
    Deltagare

Jag kommer gärna imorgon eller på torsdag och köper en eller ett par hyllor!

Falken
    Deltagare

@Richie72 77179 wrote:

Kommer ni att packa ihop dem på pallar så att transportbolag kan komma och hämta dom?

Helst inte eftersom det är en del jobb att montera ned dem och sedan packa dem på pall. Frakten skulle nog gå på lika mycket som själva hyllorna också :/

Falken
    Deltagare

@alxv 77180 wrote:

Jag kommer gärna imorgon eller på torsdag och köper en eller ett par hyllor!

Hej Alexv!

Kul att du är intresserad! Du får gärna maila mig på mikael(at)lykka.se eller ringa mig på 070-672 59 58 om det skulle vara något. Vi finns på S:t Olofsgatan 35 i Uppsala. Varmt välkommen!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.