Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › registrera domän via wikinggruppen
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 7 månader sedan av CACS.
-
FörfattareInlägg
-
13 april, 2014 kl. 19:02 #101649entreprDeltagare
tjena har en fråga jag ska öppna en ehandel på wikinggruopen och valde att dem ska registrera min domän. nu till min fråga hur fungerar det med att dem registrerar domänen till dig? är det typ via binero eller loopia eller så? får man ett konto där man kan redigera domänen eller om man tex ska senare byta ehandelleverantör hur funkar det då? någon som har låtit sin ehandelleverantör sköta registrerigen förut?
mvh
13 april, 2014 kl. 19:22 #174150Anton ADeltagare@entrepr 76668 wrote:
tjena har en fråga jag ska öppna en ehandel på wikinggruopen och valde att dem ska registrera min domän. nu till min fråga hur fungerar det med att dem registrerar domänen till dig? är det typ via binero eller loopia eller så? får man ett konto där man kan redigera domänen eller om man tex ska senare byta ehandelleverantör hur funkar det då? någon som har låtit sin ehandelleverantör sköta registrerigen förut?
mvh
De registrerar dem. Vill du flytta den så hjälper dem dig med det.
13 april, 2014 kl. 19:27 #174152CACSDeltagareHej,
Wikinggruppen använder Loopia, det är bara att be om inloggning av wiking så får du dem.Lycka till.
Med vänlig hälsning,
Christian -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.