Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på vår shop

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    CACS
    Deltagare

Hej,

skulle verkligen uppskatta feedback på CACS.se – Maskerad, barnmöbler & leksaker på nätet för att öka konverteringen. Vi behöver all hjälp vi kan få. Vi har ca 800 unika besökare per månad idag men väldigt få avslut.

Så all hjälp är oerhört uppskattat.

mephisto73
    Deltagare

Jag blir direkt fundersam när jag ser sånt här:

OBS! Om varan skulle vara slutsåld hos leverantör kan leveranstiden vara längre. Vi meddelar dig i så fall mycket snart efter din beställning. Då kan du ta ställning till om du vill avbeställa eller ha kvar din beställning och vänta på varan.

Jag förstår, men det gör nog inte kunden. Låter ganska osäkert för mig. Era leveranstider svajar lite över lag. Ibland 7 dagar, ibland 5, ibland ”finns i lager” eller ”finns ej i lager”. Kunden blir nog ganska osäker över alla dessa motsägelsefulla budskap. Försök att hålla en konsekvent linje.

CACS
    Deltagare

Tack Mephisto73

Tack för din input. Ska se om jag kan formulera mig annorlunda, Vi använder oss en del av dropshipping och där kan vi tyvärr inte styra över lagersaldot. Dessa varor går från ett lager i Holland och kan ta upp emot 7 dagar att nå Luleå.

Dock ska jag kanske skrota texten om lite längre lev. Tid om varan saknas på deras lager.

Med vänlig hälsning,
    Christian

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.