Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Lilla Tegelbruket

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101550
    LillaTegelbruket
    Deltagare

    Tar gärna emot tips/idéer/kritik på vår sida:

    Lillategelbruket.se | Heminredning | Ljust | Lantligt |

    Vi använder OpenCart som grund.

    Vi jobbar för närvarande mycket med att få våra besökare att i en högre grad gå vidare från målsidan så tips kring det uppskattas extra mycket.

    /Markus – Lilla Tegelbruket

    #173640
    Yvonne
    Deltagare

    Jag tyckte mycket om er webshop, stilren och snygga bilder.
    Jag skulle väldigt gärna handla hos er.

    Inte till så mycket hjälp kanske :-)

    #173642
    C.Larsson
    Deltagare

    Snygg sida helt klart. hade nog inte någonting att anmärka på. Stilren

    #173643
    BjornAndersson
    Deltagare

    Jag tyckte köpknappen på förstasidan var lite otydlig. Sen också konstigt att köpknappen på produktsidorna har en annan färg.

    Jag funderade först varför det inte stod något om produkten men upptäckte att man blev tvungen att scrolla ner. Det gjorde så jag lätt hade missat produktbeskrivningen helt

    När man har klickat upp för att kolla på en bild var det svårt att se vart man skulle stänga ner, jag letade en liten stund innan jag hitta krysset i hörnet..

    KassaN:
    Vad är skillnaden på fast frakt och fraktfritt? Ja förutom att det är billigare med fraktfritt….

    Gör något personligt med ”om oss” sidan.

    #173644
    LillaTegelbruket
    Deltagare

    Stort tack både för de fina orden om butiken och den konstruktiva kritiken.

    Vi tar till oss era kommentarer och ser genast över hur vi kan förfina layouten.

    #173645
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Håller med följande talare.

    1. Snygg sida, dock lite för ljus för min smak.

    2. Rent för små köpknappar.

    3. Kassan, man kan välja frakt och fraktfritt, varför??

    4 Org nummer är länkat (har du skype ser man det som telefonnummer)

    5. Varför ska man skaffa konto för att handla? Alltså man kan ju handla som gäst så varför ska kunden göra ett konto? Vill ni tvunget ha detta så måste ni förmedla till kunden ”varför” kunden ska lägga sura flera minuter på att irritera igenom ett antal rader för att bilda ett konto

    6. Ska ni ha fraktfritt så måste ni flagga detta STORT på hemsidan

    7. Smaksak men jag skulle haft ”Produktinformation och anledning till retur” först och sen ”Orderinformation” under returer. Sen kanske även ha så kunden kan välja hur dom vill att ni ska kontakta dom, telefon, sms eller mejl. Ni flaggar för telefonnummer ni har så då kan det vara bra att erbjuda denna service vid en retur.

    Lite smådetaljer jag såg så här i natten. Riktigt nice hemsida, gillade den mycket!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.