Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Reklamationshantering
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av bslask.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
29 december, 2013 kl. 18:54 #101163rougtubeDeltagare
Hej,
hur ser era flöden och rutiner för reklamationer/ånger/byten ut? När det blir ett stort gäng gäller det ju att hålla koll på alla. Hur gör ni det? Något system? Lista i excell? Hur avgör ni vilka åtgärder som krävs, ex själva reklamera till grossist osv?
Tack på förhand och god fortsättning
30 december, 2013 kl. 10:38 #171536bslaskDeltagareVi kör Prestashop som plattform och har skapat upp flera olika statusar för returer, smidigt och enkelt att dels hålla reda på ”i vilket skede” en reklamation befinner sig i, samt även smidigt att hålla all information på samma plats.
Så kan du skapa upp egna ärendestatusar på dina ordrar är ju det ett tips.
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.